Serie kół

Koła do szerokiego zakresu zastosowań

Od zestawów kołowych aparaturowych po koła do urządzeń transportowych i dużych obciążeń niniejszy ogólny przegląd zawiera informacje na temat wszystkich serii kół dostępnych w standardowej ofercie firmy Blickle. Kliknij, aby uzyskać informacje na temat materiałów wykorzystywanych w bieżniku i tarczy koła, tego jaki wpływ mają one na koło i różnych dostępnych wersji.

  • 01 Koła do zestawów kołowych aparaturowych i do urządzeń transportowych
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    TPA
    VPA
    POES
    ALES
    PATH
    POA
    VPP-125
    VE
    Seria
    Ø koła
    Nośność
    Bieżnik / opona
    Tarcza koła / obręcz
    Połączenie bieżnika / opony z tarczą koła / obręczą
    Twardość bieżnika i opony
    Łatwobieżność i ochrona podłoża
    Opór toczenia
    Odporność na zużycie
    Niebrudzące
    Odporność temperaturowa
    Typy łożysk
    Warianty / wyposażenie
    Pozostałe informacje
    TPA
    50–200 mm
    50–250 kg
    wysokiej jakości termoplastyczna guma elastomerowa (TPE), kolor szary
    do opisu materiału
    wysokiej jakości polipropylen, odporny na uderzenia, kolor srebrnoszary (wersja „-ELS” kolor czarny)
    chemiczne wiązanie
    85 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    zadowalający
    od -20 °C do +60 °C
    ślizgowe, igiełkowe, kulkowe (C)
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące, szare (-ELS)
    • osłona przeciwwłóknowa z uszczelnieniem łożyska kulkowego (-KFD)
    • łożysko igiełkowe ze stali nierdzewnej (-XR)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +30 °C
    • koła z łożyskiem kulkowym (C) standardowo z wbudowaną osłoną przeciwwłóknową z tworzywa sztucznego
    • zawiera olej, możliwe plamienie podłoża
    VPA
    50–150 mm
    40–130 kg
    wysokiej jakości pełna guma, kolor szary
    do opisu materiału
    wysokiej jakości poliamid 6 lub polipropylen w wersji „-EL”, odporny na uderzenia, kolor czarny
    opona wtłaczana
    80 Shore A
    bardzo dobry
    dobry
    wystarczający
    od -20 °C do +60 °C
    ślizgowe, kulkowe
    • przewodzące elektrycznie, czarna opona, zostawiająca ślady (-EL)
    • osłona przeciwwłóknowa (-FA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +30 °C
    POES
    80–200 mm
    110–350 kg
    wysokiej jakości elastyczna pełna guma „Blickle SoftMotion”, kolor szary
    do opisu materiału
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor czarny
    opona nawulkanizowana
    55 Shore A
    doskonały
    bardzo dobry
    dobry
    od -20 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
    kulkowe (C), kulkowe (CC)
    • osłona przeciwwłóknowa z uszczelnieniem łożyska kulkowego (-KAD / -KFD)
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej i osłona przeciwwłóknowa (-XKA / -XKF)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
    • koła z łożyskiem kulkowym (C) i łożyskiem kulkowym (CC) ze standardowo wbudowaną osłoną przeciwwłóknową z tworzywa sztucznego
    ALES
    150–250 mm
    280–440 kg
    wysokiej jakości elastyczna pełna guma „Blickle SoftMotion”, kolor szary
    do opisu materiału
    odlew aluminiowy, kolor srebrnoszary
    opona nawulkanizowana
    55 Shore A
    doskonały
    bardzo dobry
    dobry
    od -20 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
    kulkowe
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    PATH
    50–200 mm
    75–500 kg
    wysokiej jakości termoplastyczny poliuretan (TPU), kolor ciemnoszary
    do opisu materiału
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor srebrnoszary
    chemiczne wiązanie
    94 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    ślizgowe, igiełkowe, kulkowe (C)
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące, szare (-ELS)
    • osłona przeciwwłóknowa z uszczelnieniem łożyska kulkowego (-KAD / -KFD)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
    • koła z łożyskiem kulkowym (C) standardowo z wbudowaną osłoną przeciwwłóknową z tworzywa sztucznego
    POA
    35–150 mm
    75–280 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor czarny
    do opisu materiału
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor czarny
    70 Shore D
    zadowalający
    doskonały
    dobry
    od -20 °C do +80 °C
    ślizgowe, kulkowe (C)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
    VPP
    80–400 mm
    50–350 kg
    standardowa pełna guma, kolor czarny
    do opisu materiału
    wysokiej jakości polipropylen, odporny na uderzenia, kolor czarny
    opona wtłaczana
    80 Shore A
    bardzo dobry
    zadowalający
    wystarczający
    od -20 °C do +60 °C
    ślizgowe, igiełkowe, kulkowe
    • niebrudząca szara opona (-SG)
    • łożysko igiełkowe ze stali nierdzewnej (-XR)
    • kołpak STARLOCK® wykonany ze stali nierdzewnej (ST-KA...)
    • osłona przeciwwłóknowa (-FA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +30 °C
    VE
    80–200 mm
    50–205 kg
    standardowa pełna guma, kolor czarny
    do opisu materiału
    tłoczona blacha stalowa, ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    opona połączona z obręczą przez przetłoczenie
    80 Shore A
    bardzo dobry
    zadowalający
    wystarczający
    od -25 °C do +80 °C
    igiełkowe
    • niebrudząca szara opona (-SG)
    • przewodzące elektrycznie (-EL)
    • osłona przeciwwłóknowa (-FA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
  • 02 Koła do zestawów kołowych do urządzeń transportowych i zestawów kołowych do dużych obciążeń
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    V
    VWPP
    VW
    RD
    POEV-200
    ALEV
    SE
    GEV
    DS
    PK
    P
    PS-430
    VLE
    POTH
    POTHS
    ALTH
    SETH
    VSTH
    GTH
    ALST
    GST
    ALB
    VSB
    GB
    POBS
    ALBS
    GVU
    PPN
    PP
    POW
    PO
    SPO
    Seria
    Ø koła
    Nośność
    Bieżnik / opona
    Tarcza koła / obręcz
    Połączenie bieżnika / opony z tarczą koła / obręczą
    Twardość bieżnika i opony
    Łatwobieżność i ochrona podłoża
    Opór toczenia
    Odporność na zużycie
    Niebrudzące
    Odporność temperaturowa
    Typy łożysk
    Warianty / wyposażenie
    Pozostałe informacje
    V
    80–400 mm
    50–800 kg
    standardowa pełna guma, kolor czarny
    do opisu materiału
    tłoczona blacha stalowa, wytrzymała konstrukcja obręczy z piastą z rury stalowej, skręcana lub przetłaczana, ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    opona połączona z obręczą przez przetłoczenie
    80 Shore A
    bardzo dobry
    zadowalający
    wystarczający
    od -20 °C do +80 °C
    ślizgowe, igiełkowe, kulkowe
    • niebrudząca szara opona (-SG)
    • przewodzące elektrycznie (-EL)
    • osłona przeciwwłóknowa (-FA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    • obręcz z przetłoczeniem centralnym: specjalna konstrukcja odporna na uderzenia i wstrząsy
    • wielokrotnie nagradzany design („Die gute Industrieform”)
    VWPP
    125–260 mm
    50–200 kg
    miękka guma „Blickle Soft”, zaokrąglony bieżnik, kolor czarny, koło Ø 260 mm z dodatkowym rdzeniem z twardej gumy
    do opisu materiału
    wysokiej jakości polipropylen, odporny na uderzenia, kolor czarny
    opona wtłaczana
    50 Shore A
    doskonały
    dobry
    zadowalający
    od -20 °C do +60 °C
    ślizgowe, igiełkowe, kulkowe
    • niebrudząca szara opona (-SG)
    • łożysko igiełkowe ze stali nierdzewnej (-XR)
    • osłona przeciwwłóknowa (-FA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +30 °C
    VW
    125–260 mm
    50–200 kg
    miękka guma „Blickle Soft”, zaokrąglony bieżnik, kolor czarny, koło Ø 260 mm z dodatkowym rdzeniem z twardej gumy
    do opisu materiału
    tłoczona blacha stalowa, wytrzymała konstrukcja obręczy z piastą z rury stalowej, skręcana lub przetłaczana, ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    opona połączona z obręczą przez przetłoczenie
    50 Shore A
    doskonały
    dobry
    zadowalający
    od -20 °C do +80 °C
    igiełkowe, kulkowe
    • niebrudząca szara opona (-SG)
    • osłona przeciwwłóknowa (-FA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    • obręcz z przetłoczeniem centralnym: specjalna konstrukcja odporna na uderzenia i wstrząsy
    • wielokrotnie nagradzany design („Die gute Industrieform”)
    RD
    100–280 mm
    100–650 kg
    dwuskładnikowa pełna guma „Blickle Comfort”, rdzeń z twardej gumy i wysokoelastyczny bieżnik, kolor czarny
    do opisu materiału
    tłoczona blacha stalowa, wytrzymała konstrukcja obręczy z piastą z rury stalowej, skręcana lub przetłaczana, ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    opona połączona z obręczą przez przetłoczenie
    65 Shore A
    bardzo dobry
    dobry
    zadowalający
    od -20 °C do +80 °C
    igiełkowe, kulkowe
    • niebrudząca, opona szara, twardość 56 Shore A (-VLI)
    • osłona przeciwwłóknowa (-FA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    • obręcz z przetłoczeniem centralnym: specjalna konstrukcja odporna na uderzenia i wstrząsy
    • wielokrotnie nagradzany design („Die gute Industrieform”)
    POEV
    60–300 mm
    120–650 kg
    wysokiej jakości elastyczna pełna guma „Blickle EasyRoll”, gatunek łatwobieżny, kolor czarny
    do opisu materiału
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor czarny
    opona nawulkanizowana
    65 Shore A
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    dobry
    od -20 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
    ślizgowe, igiełkowe, kulkowe (C), kulkowe (CC), kulkowe
    • niebrudząca szara opona (-SG)
    • niebrudząca, niebieska opona (-SB)
    • przewodzące elektrycznie (-EL)
    • łożysko igiełkowe ze stali nierdzewnej (-XR)
    • osłona przeciwwłóknowa z uszczelnieniem łożyska kulkowego (-KAD / -KFD)
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej i osłona przeciwwłóknowa (-XKA / -XKF)
    • osłona przeciwwłóknowa (-FA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
    • wersja elektrycznie przewodząca (-EL), ze zwiększonym oporem toczenia
    • koła z łożyskiem kulkowym (C) i łożyskiem kulkowym (CC) standardowo z wbudowaną osłoną przeciwwłóknową z tworzywa sztucznego
    ALEV
    100–250 mm
    200–650 kg
    wysokiej jakości elastyczna pełna guma „Blickle EasyRoll”, gatunek łatwobieżny, kolor czarny
    do opisu materiału
    odlew aluminiowy, kolor srebrnoszary
    opona nawulkanizowana
    65 Shore A
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    dobry
    od -20 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
    kulkowe
    • niebrudząca szara opona (-SG)
    • antystatyczna, niebrudząca, szara opona (-SG-AS)
    • przewodzące elektrycznie (-EL)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    • wersja elektrycznie przewodząca (-EL), ze zwiększonym oporem toczenia
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 10 km/h
    SE
    80–415 mm
    200–1 150 kg
    wysokiej jakości elastyczna pełna guma „Blickle EasyRoll”, gatunek łatwobieżny, kolor czarny
    do opisu materiału
    tłoczona blacha stalowa o dużej grubości, z piastą z rury stalowej, potrójnie zespawana, lakierowana, kolor antracytowy (wersja -SG: lakierowana, kolor srebrny) Ø koła 80–125 mm wykonana z wysokiej jakości poliamidu 6, odporna na uderzenia, kolor czarny
    nawulkanizowana lub wzmocniona drutem stalowym opona i wtłaczana
    65 Shore A
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    dobry
    od -20 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
    kulkowe
    • niebrudząca szara opona (-SG)
    • smarowniczka (-NI)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    • tarcza koła szczególnie odporna na kurz, uderzenia i wstrząsy
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 10 km/h
    GEV
    250–620 mm
    870–4 540 kg
    wysokiej jakości elastyczna pełna guma, gatunek łatwobieżny, kolor czarny
    do opisu materiału
    surowe żeliwo szare, ze smarowniczką, lakierowana, kolor antracytowy
    wzmocniona drutem stalowym opona, wtłaczana
    65 Shore A
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    dobry
    od -20 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
    kulkowe
    • niebrudząca opona w kolorze naturalnym (-SN)
    • koło z kołpakiem do stosowania jako koło zewnętrzne (-E)
    • koło napędowe z wpustem w piaście (patrz seria GEVN)
    • koło mocowane na piaście (patrz seria GEVA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    • tarcza koła jest w przybliżeniu o 4 mm szersza od podanej szerokości koła
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
    DS
    300–500 mm
    1 800–4 580 kg
    wysokiej jakości elastyczna pełna guma, gatunek łatwobieżny, kolor czarny
    do opisu materiału
    bardzo wytrzymała konstrukcja spawana ze stali, z piastą z rury stalowej, ze smarowniczką, lakierowana, kolor antracytowy
    wzmocniona drutem stalowym opona, wtłaczana
    65 Shore A
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    dobry
    od -20 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
    kulkowe
    • koło z kołpakiem do stosowania jako koło zewnętrzne (-E)
    • koło napędowe z wpustem w piaście (patrz seria DSN)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    • tarcza koła jest w przybliżeniu o 4 mm szersza od podanej szerokości koła
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
    PK
    200–400 mm
    75–250 kg
    opona pneumatyczna, rowkowa lub zygzakowata rzeźba bieżnika, 2 warstwy osnowy, kolor czarny
    do opisu materiału
    wysokiej jakości polipropylen, odporny na uderzenia, kolor czarny
    opona zamontowana na obręczy
    60 Shore A
    doskonały
    dobry
    zadowalający
    od -20 °C do +40 °C
    ślizgowe, igiełkowe, kulkowe
    • obręcz w kolorze czerwonym (-ROT)
    • odporne na przebicia koło z miękkiej gumy (patrz seria VWPP)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +30 °C
    • szerokość i średnica koła mogą się zmieniać podczas eksploatacji
    P
    180–415 mm
    50–525 kg
    opona pneumatyczna, rowkowa lub zygzakowata rzeźba bieżnika, 2 lub 4 warstwy osnowy, kolor czarny
    do opisu materiału
    tłoczona blacha stalowa, skręcana (obręcze o płaskim profilu) lub potrójnie zespawana obręcz o wgłębionym profilu, ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6) lub lakierowana, kolor srebrny
    opona zamontowana na obręczy
    60 Shore A
    doskonały
    dobry
    zadowalający
    od -20 °C do +50 °C
    ślizgowe, igiełkowe, kulkowe
    • niebrudząca szara opona (-SG)
    • odporna na przebicia opona wypełniona pianką (-AG), nieznacznie zmniejszona amortyzacja i komfort jazdy
    • koło z kołpakiem do stosowania jako koło zewnętrzne (-E)
    • odporne na przebicia koło z miękkiej gumy (patrz seria VW)
    • koło mocowane na piaście (patrz seria PA)
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
    • szerokość i średnica koła mogą się zmieniać podczas eksploatacji
    PS
    300–536 mm
    450–1 300 kg
    opona pneumatyczna, zygzakowata rzeźba bieżnika, 6, 8 lub 10 warstw osnowy, kolor czarny
    do opisu materiału
    tłoczona z blachy stalowej o dużej grubości, skręcana (obręcze o płaskim profilu), ze wspawaną piastą z rury stalowej, ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    opona zamontowana na obręczy
    60 Shore A
    doskonały
    dobry
    zadowalający
    od -20 °C do +50 °C
    kulkowe
    • koło z kołpakiem do stosowania jako koło zewnętrzne (-E)
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 25 km/h
    • szerokość i średnica koła mogą się zmieniać podczas eksploatacji
    VLE
    250–525 mm
    450–1 885 kg
    superelastyczna pełna guma, opony dwu- lub trzyskładnikowe, wytrzymały rdzeń gumowy, wysokoelastyczny, bieżnik odporny na ścieranie, kolor czarny
    do opisu materiału
    tłoczona z blachy stalowej o dużej grubości, skręcana, ze wspawaną piastą z rury stalowej lub wzmocnioną wersją obręczy, ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    opona wzmocniona drutem stalowym, zamontowana na obręczy
    70 Shore A
    bardzo dobry
    dobry
    dobry
    od -20 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
    kulkowe
    • niebrudząca szara opona (-SG)
    • antystatyczne, czarna opona (-AS)
    • koło z kołpakiem do stosowania jako koło zewnętrzne (-E)
    • koło mocowane na piaście (patrz seria VLEA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    • szerokość i średnica koła mogą się zmieniać podczas eksploatacji
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 25 km/h
    • odporne na przebicia i bezobsługowe
    POTH
    75–250 mm
    200–1 000 kg
    wysokiej jakości termoplastyczny poliuretan (TPU), kolor ciemnoszary
    do opisu materiału
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor naturalny biały
    chemiczne wiązanie
    94 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    ślizgowe, igiełkowe, kulkowe (C), kulkowe
    • łożysko igiełkowe ze stali nierdzewnej (-XR)
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej (-XK)
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej i osłona przeciwwłóknowa (-XKA)
    • osłona przeciwwłóknowa z uszczelnieniem łożyska kulkowego (-KAD)
    • osłona przeciwwłóknowa (-FA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
    • koła z łożyskiem kulkowym (C) standardowo z wbudowaną osłoną przeciwwłóknową z tworzywa sztucznego
    POTHS
    100–200 mm
    200–550 kg
    wysokiej jakości termoplastyczny poliuretan (TPU), kolor niebieski
    do opisu materiału
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor naturalny biały
    chemiczne wiązanie
    80 Shore A
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    dobry
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    ślizgowe, igiełkowe, kulkowe (C), kulkowe
    • łożysko igiełkowe ze stali nierdzewnej (-XR)
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej (-XK)
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej i osłona przeciwwłóknowa (-XKA)
    • osłona przeciwwłóknowa (-FA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
    • koła z łożyskiem kulkowym (C) standardowo z wbudowaną osłoną przeciwwłóknową z tworzywa sztucznego
    ALTH
    80–250 mm
    200–1 250 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Extrathane®, kolor jasnobrązowy
    do opisu materiału
    odlew aluminiowy, kolor srebrnoszary
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • bardzo zaokrąglony bieżnik (-CO)
    • antystatyczne, niebrudzące, szare (-AS)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 10 km/h
    SETH
    125–250 mm
    500–1 350 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Extrathane®, kolor jasnobrązowy
    do opisu materiału
    tłoczona blacha stalowa o dużej grubości, potrójnie zespawana, z piastą z rury stalowej, lakierowana, kolor srebrny
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • smarowniczka (-NI)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • tarcza koła szczególnie odporna na kurz, uderzenia i wstrząsy
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 10 km/h
    VSTH
    35–125 mm
    100–540 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Extrathane®, kolor jasnobrązowy
    do opisu materiału
    stal
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    GTH
    100–1.000 mm
    450–30 000 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Extrathane®, kolor jasnobrązowy
    do opisu materiału
    surowe żeliwo szare, ze smarowniczką dla kół od Ø 150 mm, lakierowana, kolor srebrny
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe, baryłkowe
    • antystatyczne, niebrudzące, szare (-AS)
    • koło napędowe z wpustem w piaście (patrz seria GTHN)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 10 km/h
    ALST
    80–300 mm
    200–1 150 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Softhane®, kolor zielony
    do opisu materiału
    odlew aluminiowy, kolor srebrnoszary
    bieżnik odlewany
    75 Shore A
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • antystatyczne, niebrudzące, szare (-AS)
    • bardzo zaokrąglony bieżnik (-CO)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 10 km/h
    GST
    125–400 mm
    450–3 000 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Softhane®, kolor zielony
    do opisu materiału
    surowe żeliwo szare, ze smarowniczką dla kół od Ø 160 mm, lakierowana, kolor srebrny
    bieżnik odlewany
    75 Shore A
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • antystatyczne, niebrudzące, szare (-AS)
    • koło napędowe z wpustem w piaście (patrz seria GSTN)
    • koło mocowane na piaście (patrz seria GSTA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 10 km/h
    ALB
    100–250 mm
    400–1 250 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Besthane®, kolor brązowy
    do opisu materiału
    odlew aluminiowy, kolor srebrnoszary
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    doskonały
    doskonały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
    VSB
    80 mm
    500 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Besthane®, kolor brązowy
    do opisu materiału
    stal
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    doskonały
    doskonały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    GB
    100–1 000 mm
    450–30 000 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Besthane®, kolor brązowy
    do opisu materiału
    surowe żeliwo szare, ze smarowniczką dla kół od Ø 150 mm, lakierowana, kolor srebrny
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    doskonały
    doskonały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe, baryłkowe
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące (-ELS)
    • tarcze kół z poliamidu odlewanego, odporne na hydrolizę (patrz seria GSPOB)
    • koło napędowe z wpustem w piaście (patrz seria GBN)
    • koło mocowane na piaście (patrz seria GBA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
    POBS
    80–200 mm
    140–500 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Besthane® Soft, kolor niebieski
    do opisu materiału
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor czarny
    bieżnik odlewany
    75 Shore A
    bardzo dobry
    doskonały
    bardzo dobry
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe (C), kulkowe (CC)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
    • koła z łożyskiem kulkowym (C) i łożyskiem kulkowym (CC) standardowo z wbudowaną osłoną przeciwwłóknową z tworzywa sztucznego
    ALBS
    80–300 mm
    200–1 150 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Besthane® Soft, kolor niebieski
    do opisu materiału 
    odlew aluminiowy, kolor srebrnoszary
    bieżnik odlewany
    75 Shore A
    bardzo dobry
    doskonały
    bardzo dobry
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • tarcza koła z poliamidu, odporna na hydrolizę (patrz seria POBS)
    • bardzo zaokrąglony bieżnik (-CO)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
    GVU
    100–400 mm
    450–3 000 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Vulkollan®, kolor naturalny
    do opisu materiału
    surowe żeliwo szare, ze smarowniczką dla kół od Ø 150 mm, lakierowana, kolor srebrny
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • koło napędowe z wpustem w piaście (patrz seria GVUN)
    • koło mocowane na piaście (patrz seria GVUA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
    PPN
    60–200 mm
    80–450 kg
    wysokiej jakości polipropylen, odporny na uderzenia, kolor naturalny biały
    do opisu materiału
    wysokiej jakości polipropylen, odporny na uderzenia, kolor naturalny biały
    60 Shore D
    zadowalający
    bardzo dobry
    zadowalający
    od -20 °C do +60 °C
    ślizgowe, igiełkowe
    • łożysko igiełkowe ze stali nierdzewnej (-XR)
    • przewodzące elektrycznie (seria PP-EL)
    • osłona przeciwwłóknowa (-FA)
    • kolor czarny (patrz seria PP)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +30 °C
    PP
    60–200 mm
    80–450 kg
    wysokiej jakości polipropylen, odporny na uderzenia, kolor czarny
    do opisu materiału
    wysokiej jakości polipropylen, odporny na uderzenia, kolor czarny
    60 Shore D
    zadowalający
    bardzo dobry
    zadowalający
    od -20 °C do +60 °C
    ślizgowe, igiełkowe, kulkowe (C), kulkowe
    • przewodzące elektrycznie, czarne (-EL)
    • łożysko igiełkowe ze stali nierdzewnej (-XR)
    • osłona przeciwwłóknowa (-FA)
    • naturalny kolor biały (patrz seria PPN)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +30 °C
    • koła z łożyskiem kulkowym (C) standardowo z wbudowaną osłoną przeciwwłóknową z tworzywa sztucznego
    POW
    100–125 mm
    200–220 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor biały
    do opisu materiału
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor biały wysokoelastyczna poduszka pośrednia z elastycznej pełnej gumy, w kolorze czerwonym
    wysokoelastyczna poduszka pośrednia osadzona metodą wtryskową
    70 Shore D
    zadowalający
    bardzo dobry
    dobry
    od -20 °C do +80 °C
    kulkowe (C)
    • osłona przeciwwłóknowa z uszczelnieniem łożyska kulkowego (-KFD)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
    • dobre tłumienie hałasu, amortyzuje uderzenia i wstrząsy
    • standardowo z wbudowaną osłoną przeciwwłóknową z tworzywa sztucznego
    • koło o konstrukcji typu sandwich
    PO
    50–300 mm
    75–1 500 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor naturalny biały
    do opisu materiału
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor naturalny biały
    70 Shore D
    zadowalający
    doskonały
    dobry
    od -20 °C do +80 °C
    ślizgowe, igiełkowe, kulkowe (C), kulkowe
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące, szare (-ELS)
    • łożysko igiełkowe ze stali nierdzewnej (-XR)
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej (-XK)
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej i osłona przeciwwłóknowa (-XKA)
    • smarowniczka (-NI)
    • kolor niebieski, niebrudzący (C5017)
    • osłona przeciwwłóknowa (-FA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
    • koła z łożyskiem kulkowym (C) standardowo z wbudowaną osłoną przeciwwłóknową z tworzywa sztucznego
    SPO
    75–250 mm
    300–2 000 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, wyjątkowo wytrzymała wersja do bardzo dużych obciążeń, kolor naturalny biały
    do opisu materiału
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor naturalny biały
    70 Shore D
    zadowalający
    doskonały
    dobry
    od -20 °C do +80 °C
    ślizgowe, kulkowe
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej (-XK)
    • smarowniczka (-NI)
    • osłona przeciwwłóknowa (-FA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
  • 03 Koło do zestawów kołowych do dużych obciążeń
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    GSPO
    G
    SVS
    Seria
    Ø koła
    Nośność
    Bieżnik / opona
    Tarcza koła / obręcz
    Połączenie bieżnika / opony z tarczą koła / obręczą
    Twardość bieżnika i opony
    Łatwobieżność i ochrona podłoża
    Opór toczenia
    Odporność na zużycie
    Niebrudzące
    Odporność temperaturowa
    Typy łożysk
    Warianty / wyposażenie
    Pozostałe informacje
    GSPO
    35–1 000 mm
    100–50 000 kg
    wysokiej jakości poliamid odlewany, odporny na uderzenia, kolor naturalny beż
    do opisu materiału
    wysokiej jakości poliamid odlewany, odporny na uderzenia, kolor naturalny beż
    80 Shore D
    zadowalający
    doskonały
    bardzo dobry
    od -20 °C do +80 °C
    kulkowe, baryłkowe
    • łożysko ślizgowe do obciążeń statycznych lub bardzo niskich prędkości
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej (-XK)
    • łożysko baryłkowe (-PR) do zastosowań wymagających częstej jazdy
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
    G
    80–250 mm
    250–1 400 kg
    surowe żeliwo szare, lakierowane, kolor srebrny
    do opisu materiału
    surowe żeliwo szare, ze smarowniczką
    180–220 HB
    wystarczający
    doskonały
    doskonały
    od -100 °C do +600 °C
    ślizgowe, kulkowe
    • odporne na wysoką temperaturę łożysko kulkowe (łożyska do wózków piekarniczych, -IK)
    • łożysko ślizgowe: regularnie zapewnić odpowiednie smarowanie
    • głównym zadaniem powłoki lakieru jest ochrona koła podczas transportu i przechowywania. Powłoka zachowuje wytrzymałość do temperatury +120 °C
    SVS
    65–300 mm
    750–15 000 kg
    stal ulepszana cieplnie, powierzchnia lekko nasmarowana olejem
    do opisu materiału
    stal ulepszana cieplnie
    190–230 HB
    wystarczający
    doskonały
    doskonały
    od -20 °C do +120 °C
    kulkowe
    • łożysko baryłkowe (-PR) do zastosowań wymagających częstej jazdy
  • 04 Koła odporne na wysoką temperaturę
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    VEHI
    VKHT
    POSI
    ALSI
    POH
    POHI
    PHN
    Seria
    Ø koła
    Nośność
    Bieżnik / opona
    Tarcza koła / obręcz
    Połączenie bieżnika / opony z tarczą koła / obręczą
    Twardość bieżnika i opony
    Łatwobieżność i ochrona podłoża
    Opór toczenia
    Odporność na zużycie
    Niebrudzące
    Odporność temperaturowa
    Typy łożysk
    Warianty / wyposażenie
    Pozostałe informacje
    VEHI
    100–200 mm
    65–180 kg
    odporna na bardzo wysoką temperaturę pełna guma Blickle TempLine® Basic, kolor czarny
    do opisu materiału
    tłoczona blacha stalowa, ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    opona połączona z obręczą przez przetłoczenie
    80 Shore A
    bardzo dobry
    zadowalający
    wystarczający
    od -25 °C do +200 °C
    igiełkowe
    • większość spłaszczonych opon powraca do prawidłowego kształtu podczas ruchu pod obciążeniem
    • pasywacja może ulec nieznacznej zmianie w wysokich temperaturach, nie wpływa to na jakość ochrony przed korozją
    VKHT
    100 mm
    100 kg
    odporna na bardzo wysoką temperaturę pełna guma Blickle TempLine® Special, kolor czarny
    do opisu materiału
    odporny na bardzo wysoką temperaturę poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor czarny
    opona wtłaczana
    85 Shore A
    dobry
    zadowalający
    zadowalający
    od -30 °C do +260 °C
    ślizgowe
    • tuleja osiowa ze stali nierdzewnej z powłoką nieprzywieralną PTFE (-XAT)
    • temperatura pieca krótkotrwale do +300 °C, temperatura koła nie może przekroczyć +260 °C
    • spłaszczona opona powraca do prawidłowego kształtu podczas jazdy pod obciążeniem
    POSI
    100–125 mm
    80–120 kg
    odporna na bardzo wysoką temperaturę guma silikonowa Blickle TempLine® Comfort, kolor czarny
    do opisu materiału
    odporne na bardzo wysoką temperaturę tworzywo termoplastyczne, odporne na uderzenia, kolor ciemnoszary
    opona nawulkanizowana
    75 Shore A
    bardzo dobry
    dobry
    zadowalający
    od -20 °C do +250 °C
    ślizgowe
    • niebrudząca szara opona (-SG)
    • tuleja osiowa ze stali nierdzewnej z powłoką nieprzywieralną PTFE (-XAT)
    • temperatura pieca krótkotrwale do +300 °C, temperatura koła nie może przekroczyć +250 °C
    • nadaje się do stosowania w autoklawie
    ALSI
    100 mm
    100 kg
    odporna na bardzo wysoką temperaturę guma silikonowa Blickle TempLine® Comfort, kolor czarny
    do opisu materiału
    odlew aluminiowy, kolor srebrnoszary
    opona nawulkanizowana
    75 Shore A
    bardzo dobry
    dobry
    zadowalający
    od -25 °C do +250 °C
    ślizgowe, kulkowe
    • tuleja osiowa ze stali nierdzewnej z powłoką nieprzywieralną PTFE (-XAT)
    • temperatura pieca krótkotrwale do +300 °C, temperatura koła nie może przekroczyć +250 °C
    • łożysko kulkowe ze specjalnym smarem odpornym na wysoką temperaturę (HK) i osłoną łożyska kulkowego (HKA)
    POH
    80–200 mm
    215–720 kg
    odporny na bardzo wysoką temperaturę poliamid Blickle TempLine® PerformanceLight, odporny na uderzenia, kolor naturalny
    do opisu materiału
    odporny na bardzo wysoką temperaturę poliamid Blickle TempLine® PerformanceLight, odporny na uderzenia, kolor naturalny
    85 Shore D
    zadowalający
    doskonały
    dobry
    od -25 °C do +170 °C
    ślizgowe, kulkowe
    • tuleja osiowa ze stali nierdzewnej z powłoką nieprzywieralną PTFE (-XAT)
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej ze specjalnym smarem odpornym na wysoką temperaturę (-HXK)
    • bardzo masywna tarcza koła do większych obciążeń (seria SPOH)
    • temperatura pieca krótkotrwale do +200 °C, temperatura koła nie może przekroczyć +170 °C
    • nadają się do stosowania w autoklawie (wersja z łożyskiem ślizgowym i wersja z łożyskiem kulkowym ze stali nierdzewnej ze specjalnym smarem odpornym na wysoką temperaturę („-HXK”)
    • długotrwałe użytkowanie w wysokich temperaturach może spowodować zmianę koloru, ale nie wpływa na nośność
    POHI
    80–200 mm
    180–600 kg
    odporne na bardzo wysoką temperaturę tworzywo termoplastyczne Blickle TempLine® Performance, odporne na uderzenia, kolor ciemnoszary
    do opisu materiału
    odporne na bardzo wysoką temperaturę tworzywo termoplastyczne, odporne na uderzenia, kolor ciemnoszary
    85 Shore D
    zadowalający
    doskonały
    zadowalający
    od -25 °C do +250 °C
    ślizgowe, kulkowe
    • tuleja osiowa ze stali nierdzewnej z powłoką nieprzywieralną PTFE (-XAT)
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej ze specjalnym smarem odpornym na wysoką temperaturę (-HXK)
    • nadają się do stosowania w autoklawie (wersja z łożyskiem ślizgowym i wersja z łożyskiem kulkowym ze stali nierdzewnej ze specjalnym smarem odpornym na wysoką temperaturę („-HXK”)
    PHN
    80–200 mm
    100–500 kg
    żywica fenolowa Blickle TempLine® Classic, odporna na uderzenia, kolor czarny
    do opisu materiału
    żywica fenolowa Blickle TempLine® Classic, odporna na uderzenia, kolor czarny
    90 Shore D
    zadowalający
    doskonały
    wystarczający
    od -35 °C do +260 °C, krótkotrwale do +300 °C
    ślizgowe, kulkowe
    • tuleja osiowa ze stali nierdzewnej z powłoką nieprzywieralną PTFE (-XAT)
    • koła tylko w ograniczonym stopniu nadają się do użytku na szorstkiej powierzchni i do przejazdów przez przeszkody
  • 05 Rolki prowadzące
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    FPU
    FPTH
    FTH
    FSTH
    FPOB
    FSVU
    FPO
    Seria
    Ø koła
    Nośność
    Bieżnik / opona
    Tarcza koła / obręcz
    Połączenie bieżnika / opony z tarczą koła / obręczą
    Twardość bieżnika i opony
    Łatwobieżność i ochrona podłoża
    Opór toczenia
    Odporność na zużycie
    Niebrudzące
    Odporność temperaturowa
    Typy łożysk
    Warianty / wyposażenie
    Pozostałe informacje
    FPU
    25–60 mm
    15–100 kg
    wysokiej jakości termoplastyczny poliuretan (TPU), kolor brązowy
    do opisu materiału
    bieżnik koła bezpośrednio wtryskiwany na łożysko kulkowe
    98 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące (-ELS)
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej (-XK)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
    FPTH
    60–125 mm
    110–290 kg
    wysokiej jakości termoplastyczny poliuretan (TPU), kolor ciemnoszary
    do opisu materiału
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor srebrnoszary
    chemiczne wiązanie
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące (-ELS)
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej (-XK)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
    • odporne na hydrolizę
    FTH
    30–75 mm
    25–150 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Extrathane®, kolor jasnobrązowy
    do opisu materiału
    bieżnik koła bezpośrednio nalany na łożysko kulkowe
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej (-XK)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    FSTH
    40–125 mm
    60–375 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Extrathane®, kolor jasnobrązowy
    do opisu materiału
    stal
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • antystatyczne, niebrudzące, szare (-AS)
    • z tarczą koła z aluminium (seria FALTH)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    FPOB
    80–125 mm
    160–375 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Besthane®, kolor brązowy
    do opisu materiału
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor czarny
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    doskonały
    doskonały
    od -20 °C do +70 °C
    kulkowe
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej (-XK)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 10 km/h
    • odporne na hydrolizę
    FSVU
    40–100 mm
    70–250 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Vulkollan®, kolor naturalny
    do opisu materiału
    stal
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej (-XK)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 10 km/h
    FPO
    25–125 mm
    40–530 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor naturalny biały
    do opisu materiału
    bieżnik koła bezpośrednio wtryskiwany na łożysko kulkowe
    70 Shore D
    zadowalający
    doskonały
    dobry
    od -20 °C do +80 °C
    kulkowe
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące, szare (-ELS)
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej (-XK)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
  • 06 Koła kołnierzowe
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    SPKGSPO
    SPK
    SPKVS
    DSPKGSPO
    DSPK
    Seria
    Ø koła
    Nośność
    Bieżnik / opona
    Tarcza koła / obręcz
    Połączenie bieżnika / opony z tarczą koła / obręczą
    Twardość bieżnika i opony
    Łatwobieżność i ochrona podłoża
    Opór toczenia
    Odporność na zużycie
    Niebrudzące
    Odporność temperaturowa
    Typy łożysk
    Warianty / wyposażenie
    Pozostałe informacje
    SPKGSPO
    50–250 mm
    220–3 000 kg
    wysokiej jakości poliamid odlewany, odporny na uderzenia, kolor naturalny beż
    do opisu materiału 
    wysokiej jakości poliamid odlewany, odporny na uderzenia, kolor naturalny beż
    80 Shore D
    zadowalający
    doskonały
    bardzo dobry
    od -20 °C do +80 °C
    ślizgowe, kulkowe
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej (-XK)
    • koło napędowe z wpustem w piaście (patrz seria SPKGSPON)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
    • nośności dotyczą profili szyn A 45, A 55 (DIN 536)
    SPK
    50–250 mm
    400–3 500 kg
    surowe żeliwo szare, kolor srebrny
    do opisu materiału 
    surowe żeliwo szare, ze smarowniczką dla kół od Ø 125 mm
    180–220 HB
    wystarczający
    doskonały
    doskonały
    od -100 °C do +600 °C
    ślizgowe, kulkowe
    • odporne na wysoką temperaturę łożysko kulkowe (łożyska do wózków piekarniczych, -IK)
    • łożysko ślizgowe: regularnie zapewnić odpowiednie smarowanie
    • nośności dotyczą profili szyn A 45, A 55 (DIN 536)
    • głównym zadaniem powłoki lakieru jest ochrona koła podczas transportu i przechowywania. Powłoka zachowuje wytrzymałość do temperatury +120 °C
    SPKVS
    50–400 mm
    500–9 000 kg
    stal ulepszana cieplnie, powierzchnia lekko nasmarowana olejem
    do opisu materiału
    stal ulepszana cieplnie
    190–230 HB
    wystarczający
    doskonały
    doskonały
    od -20 °C do +120 °C
    kulkowe
    • odporne na wysoką temperaturę łożysko kulkowe (łożyska do wózków piekarniczych, -IK)
    • łożysko baryłkowe (-PR) do zastosowań wymagających częstej jazdy
    • koło napędowe z wpustem w piaście (patrz seria SPKVSN)
    • nośności dotyczą profili szyn A 45, A 55 i A 65 (DIN 536)
    DSPKGSPO
    50–200 mm
    50–700 kg
    wysokiej jakości poliamid odlewany, odporny na uderzenia, kolor naturalny beż
    do opisu materiału 
    wysokiej jakości poliamid odlewany, odporny na uderzenia, kolor naturalny beż
    80 Shore D
    zadowalający
    doskonały
    bardzo dobry
    od -20 °C do +80 °C
    ślizgowe, kulkowe
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej (-XK)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
    DSPK
    50–200 mm
    120–1 200 kg
    stal ulepszana cieplnie, powierzchnia lekko nasmarowana olejem
    do opisu materiału
    stal ulepszana cieplnie
    190–230 HB
    wystarczający
    doskonały
    doskonały
    od -20 °C do +120 °C
    kulkowe
  • 07 Koła napędowe
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    GEVN
    GTHN
    GSTN
    GBN
    GVUN
    SPKVSN
    Seria
    Ø koła
    Nośność
    Bieżnik / opona
    Tarcza koła / obręcz
    Połączenie bieżnika / opony z tarczą koła / obręczą
    Twardość bieżnika i opony
    Łatwobieżność i ochrona podłoża
    Opór toczenia
    Odporność na zużycie
    Niebrudzące
    Odporność temperaturowa
    Typy łożysk
    Warianty / wyposażenie
    Pozostałe informacje
    GEVN
    160–620 mm
    300–4 540 kg
    wysokiej jakości elastyczna pełna guma, gatunek napędowy, z opaską stalową, kolor czarny, Ø koła 400+500 mm: gatunek łatwobieżny, wzmocniony drutem stalowym
    do opisu materiału
    surowe żeliwo szare, otwór pod oś i wpust w piaście zgodnie z normą DIN 6885, lakierowana, kolor antracytowy
    opona wzmocniona drutem stalowym lub wtłaczana na pierścieniu stalowym
    65 Shore A
    bardzo dobry
    dobry
    zadowalający
    od -30 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
    wpust w piaście
    • opaska na pierścieniu stalowym w gatunku koła ciernego (-STR)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    • tarcza koła jest w przybliżeniu o 4 mm szersza od podanej szerokości koła
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
    GTHN
    75–1 000 mm
    300–25 000 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Extrathane®, kolor jasnobrązowy
    do opisu materiału
    surowe żeliwo szare, otwór pod oś i wpust w piaście zgodnie z normą DIN 6885, lakierowana, kolor srebrny
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -30 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    wpust w piaście
    • antystatyczne, niebrudzące, szare (-AS)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 10 km/h
    GSTN
    75–500 mm
    200–4 200 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Softhane®, kolor zielony
    do opisu materiału
    surowe żeliwo szare, otwór pod oś i wpust w piaście zgodnie z normą DIN 6885, lakierowana, kolor srebrny
    bieżnik odlewany
    75 Shore A
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    od -30 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    wpust w piaście
    • antystatyczne, niebrudzące, szare (-AS)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 10 km/h
    GBN
    100–1 000 mm
    400–25 000 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Besthane®, kolor brązowy
    do opisu materiału
    surowe żeliwo szare, otwór pod oś i wpust w piaście zgodnie z normą DIN 6885, lakierowana, kolor srebrny
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    doskonały
    doskonały
    od -30 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    wpust w piaście
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące (-ELS)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
    GVUN
    100–400 mm
    400–3 400 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Vulkollan®, kolor naturalny
    do opisu materiału 
    surowe żeliwo szare, otwór pod oś i wpust w piaście zgodnie z normą DIN 6885, lakierowana, kolor srebrny
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -30 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    wpust w piaście
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
    SPKVSN
    200–300 mm
    2 500–7 000 kg
    stal ulepszana cieplnie, powierzchnia lekko nasmarowana olejem
    do opisu materiału
    stal ulepszana cieplnie, otwór pod oś i wpust w piaście zgodnie z normą DIN 6885
    190–230 HB
    wystarczający
    doskonały
    doskonały
    od -100 °C do +600 °C
    wpust w piaście
    • nośności dotyczą profili szyn A 45, A 55 i A 65 (DIN 536)
    • nośność zmniejszona o 50 % przy + 300 °C
  • 08 Koła napędowe
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    PA-402
    VLEA
    GEVA
    GSTA
    GBA
    VSVU
    Seria
    Ø koła
    Nośność
    Bieżnik / opona
    Tarcza koła / obręcz
    Połączenie bieżnika / opony z tarczą koła / obręczą
    Twardość bieżnika i opony
    Łatwobieżność i ochrona podłoża
    Opór toczenia
    Odporność na zużycie
    Niebrudzące
    Odporność temperaturowa
    Typy łożysk
    Warianty / wyposażenie
    Pozostałe informacje
    PA
    400–536 mm
    250–1 300 kg
    opona pneumatyczna, rowkowa lub zygzakowata rzeźba bieżnika, 2 do 10 warstw osnowy, kolor czarny
    do opisu materiału
    tłoczona blacha stalowa, z otworem centralnym, otwory mocujące są pogłębione w celu umożliwienia montażu na typowej piaście kołnierzowej, ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6) lub lakierowana, w kolorze srebrnym
    opona zamontowana na obręczy
    60 Shore A
    doskonały
    dobry
    zadowalający
    od -30 °C do +50 °C
    mocowane na piaście kołnierzowej
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 25 km/h
    • szerokość i średnica koła mogą się zmieniać podczas eksploatacji
    VLEA
    405–525 mm
    950–1 885 kg
    superelastyczna pełna guma, opona trzyskładnikowa, superelastyczna poduszka pośrednia, bieżnik odporny na ścieranie, kolor czarny
    do opisu materiału
    tłoczona z blachy stalowej o dużej grubości, skręcana (obręcze o płaskim profilu), z otworem centralnym, otwory mocujące są pogłębione w celu umożliwienia montażu na typowej piaście kołnierzowej, ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    opona wzmocniona drutem stalowym, zamontowana na obręczy
    70 Shore A
    bardzo dobry
    dobry
    dobry
    od -30 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
    mocowane na piaście kołnierzowej
    • niebrudząca szara opona (-SG)
    • antystatyczne, czarna opona (-AS)
    • koło napędowe z wpustem w piaście (patrz seria VLEN)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 25 km/h
    • szerokość i średnica koła mogą się zmieniać podczas eksploatacji
    • odporne na przebicia i bezobsługowe
    GEVA
    250–620 mm
    630–4 540 kg
    wysokiej jakości elastyczna pełna guma, gatunek łatwobieżny, kolor czarny
    do opisu materiału 
    surowe żeliwo szare, z otworem centralnym, otwory mocujące są pogłębione w celu umożliwienia montażu na typowej piaście kołnierzowej, lakierowana, kolor antracytowy
    wzmocniona drutem stalowym opona, wtłaczana
    65 Shore A
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    zadowalający
    od -30 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
    mocowane na piaście kołnierzowej
    • opaska na pierścieniu stalowym w gatunku napędowym (-STA)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    • tarcza koła jest w przybliżeniu o 4 mm szersza od podanej szerokości koła
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
    GSTA
    200–400 mm
    700–2 500 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Softhane®, kolor zielony
    do opisu materiału
    surowe żeliwo szare, z otworem centralnym, otwory mocujące są pogłębione w celu umożliwienia montażu na typowej piaście kołnierzowej, lakierowana, kolor srebrny
    bieżnik odlewany
    75 Shore A
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    od -30 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    mocowane na piaście kołnierzowej
    • antystatyczne, niebrudzące, szare (-AS)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 10 km/h
    GBA
    200–400 mm
    900–3 400 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Besthane®, kolor brązowy
    do opisu materiału 
    surowe żeliwo szare, z otworem centralnym, otwory mocujące są pogłębione w celu umożliwienia montażu na typowej piaście kołnierzowej, lakierowana, kolor srebrny
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    doskonały
    doskonały
    od -30 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    mocowane na piaście kołnierzowej
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
    VSVU
    125–300 mm
    700–2 400 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Vulkollan®, kolor naturalny
    do opisu materiału
    stal ulepszana cieplnie
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -30 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    otwór pod oś
    • do indywidulanej obróbki
    • koło z zestawem zaciskowym
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
  • 09 Rolki do wózków paletowych
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    HTH
    HB
    HTHW
    HPO
    Seria
    Ø koła
    Nośność
    Bieżnik / opona
    Tarcza koła / obręcz
    Połączenie bieżnika / opony z tarczą koła / obręczą
    Twardość bieżnika i opony
    Łatwobieżność i ochrona podłoża
    Opór toczenia
    Odporność na zużycie
    Niebrudzące
    Odporność temperaturowa
    Typy łożysk
    Warianty / wyposażenie
    Pozostałe informacje
    HTH
    60–90 mm
    220–1 130 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Extrathane®, kolor jasnobrązowy
    do opisu materiału
    metal
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • z bieżnikiem z poliuretanu Blickle Softhane® (patrz seria HST)
    • wersja z zabezpieczeniem przed strugami i zachlapaniu wodą (patrz seria HTHW)
    • tarcza koła bez łożyska kulkowego (gniazdo łożyska kulkowego)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    HB
    80–85 mm
    550–960 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Besthane®, kolor brązowy
    do opisu materiału
    metal
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    doskonały
    doskonały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • tarcza koła z poliamidu, odporna na hydrolizę (patrz seria HPOB)
    • wersja z zabezpieczeniem przed strugami i zachlapaniu wodą (patrz seria HBW)
    • tarcza koła bez łożyska kulkowego (gniazdo łożyska kulkowego)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    HTHW
    82–85 mm
    550–1 060 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Extrathane®, kolor jasnobrązowy
    do opisu materiału
    metal
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    kulkowe
    • bieżnikiem z poliuretanu Blickle Besthane® (patrz seria HBW)
    • z bieżnikiem z poliuretanu Blickle Softhane® (patrz seria HSTW)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • osłona poliamidowa jako zabezpieczenie łożyska kulkowego przed strugami i zachlapaniu wodą
    HPO
    80–85 mm
    420–1 100 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor naturalny biały
    do opisu materiału 
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, kolor naturalny biały
    70 Shore D
    zadowalający
    doskonały
    dobry
    od -20 °C do +80 °C
    kulkowe
    • łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej (-XK)
    • wykonane z poliamidu odlewanego, do zastosowań wymagających dużej nośności (patrz seria HGSPO)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +35 °C
  • 10 Koła do wózków widłowych
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    REV
    RTH
    RB
    RVU
    Seria
    Ø koła
    Nośność
    Bieżnik / opona
    Tarcza koła / obręcz
    Połączenie bieżnika / opony z tarczą koła / obręczą
    Twardość bieżnika i opony
    Łatwobieżność i ochrona podłoża
    Opór toczenia
    Odporność na zużycie
    Niebrudzące
    Odporność temperaturowa
    Typy łożysk
    Warianty / wyposażenie
    Pozostałe informacje
    REV
    215–254 mm
    wysokiej jakości elastyczna pełna guma, gatunek napędowy, kolor czarny REV 215x82/60-5-SG: szara, niebrudząca
    do opisu materiału
    surowe żeliwo szare lub żeliwo z grafitem kulkowym
    nawulkanizowana lub wzmocniona drutem stalowym opona i wtłaczana
    70 Shore A
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    zadowalający
    od -30 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    • koła napędowe są odpowiednie dla numeru producenta podanego przy każdym produkcie
    RTH
    200–270 mm
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Extrathane®, kolor jasnobrązowy
    do opisu materiału
    surowe żeliwo szare lub żeliwo z grafitem kulkowym
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -30 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • koła napędowe są odpowiednie dla numeru producenta podanego przy każdym produkcie
    RB
    230–343 mm
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Besthane®, kolor brązowy
    do opisu materiału
    surowe żeliwo szare lub żeliwo z grafitem kulkowym
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    doskonały
    doskonały
    od -30 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • koła napędowe są odpowiednie dla numeru producenta podanego przy każdym produkcie
    RVU
    230–250 mm
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Vulkollan®, kolor naturalny
    do opisu materiału
    surowe żeliwo szare lub żeliwo z grafitem kulkowym
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -30 °C do +70 °C krótkotrwale do +90 °C
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • Koła napędowe są odpowiednie dla numeru producenta podanego przy każdym produkcie
  • 11 Opony
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    BSEV
    Seria
    Ø koła
    Nośność
    Bieżnik / opona
    Tarcza koła / obręcz
    Połączenie bieżnika / opony z tarczą koła / obręczą
    Twardość bieżnika i opony
    Łatwobieżność i ochrona podłoża
    Opór toczenia
    Odporność na zużycie
    Niebrudzące
    Odporność temperaturowa
    Typy łożysk
    Warianty / wyposażenie
    Pozostałe informacje
    BSEV
    250–525 mm
    480–2 260 kg
    superelastyczna pełna guma, opony dwu- lub trzyskładnikowe, wytrzymały rdzeń gumowy, wysokoelastyczny, bieżnik odporny na ścieranie, kolor czarny
    do opisu materiału
    wzmocniona drutem stalowym
    70 Shore A
    bardzo dobry
    dobry
    dobry
    od -30 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
    • niebrudząca szara opona (-SG)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 25 km/h
  • 12 Opaski
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    BEV-ZGD
    BEV-ZST
    BTH
    BB
    Seria
    Ø koła
    Nośność
    Bieżnik / opona
    Tarcza koła / obręcz
    Połączenie bieżnika / opony z tarczą koła / obręczą
    Twardość bieżnika i opony
    Łatwobieżność i ochrona podłoża
    Opór toczenia
    Odporność na zużycie
    Niebrudzące
    Odporność temperaturowa
    Typy łożysk
    Warianty / wyposażenie
    Pozostałe informacje
    BEV...-ZDG
    125–610 mm
    190–2 700 kg
    wysokiej jakości elastyczna pełna guma, gatunek łatwobieżny, kolor czarny
    do opisu materiału
    wzmocniona drutem stalowym
    65 Shore A
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    dobry
    od -30 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
    • niebrudząca opona w kolorze naturalnym (-SN)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    • odpowiednie do tarczy koła z tolerancją średnicy zewnętrznej h11
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
    BEV...-ZST
    150–620 mm
    300–5 580 kg
    wysokiej jakości elastyczna pełna guma, gatunek napędowy, kolor czarny
    do opisu materiału
    pierścień stalowy
    bieżnik nawulkanizowany
    65 Shore A
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    dobry
    od -30 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
    • niebrudząca opona w kolorze naturalnym (-SN)
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +60 °C
    • odpowiednie do tarczy koła z tolerancją średnicy zewnętrznej h11
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
    BTH
    125–415 mm
    500–4 550 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Extrathane®, kolor jasnobrązowy
    do opisu materiału
    pierścień stalowy
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    doskonały
    od -30 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • odpowiednie do tarczy koła z tolerancją średnicy zewnętrznej h11
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 10 km/h
    BB
    125–645 mm
    500–12 000 kg
    wysokiej jakości elastomer poliuretanowy Blickle Besthane®, kolor brązowy
    do opisu materiału
    pierścień stalowy
    bieżnik odlewany
    92 Shore A
    dobry
    doskonały
    doskonały
    od -30 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
    • nośność ulega obniżeniu przy temperaturze otoczenia powyżej +40 °C
    • odpowiednie do tarczy koła z tolerancją średnicy zewnętrznej h11
    • przy obniżonej nośności dopuszczalne są wyższe prędkości, maksymalnie do 16 km/h
  • 13 Odporne na wysoką temperaturę koła Progressus do zestawów kołowych
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    PGV
    ALTPU
    Seria
    Ø koła
    Nośność
    Bieżnik / opona
    Tarcza koła / obręcz
    Połączenie bieżnika / opony z tarczą koła / obręczą
    Twardość bieżnika i opony
    Łatwobieżność i ochrona podłoża
    Opór toczenia
    Odporność na zużycie
    Niebrudzące
    Odporność temperaturowa
    Typy łożysk
    Warianty / wyposażenie
    Pozostałe informacje
    PGV
    84–186 mm
    90–200 kg
    wysokiej jakości elastyczna pełna guma, gatunek łatwobieżny, kolor szary, niebrudzący
    do opisu materiału
    odlew aluminiowy, kolor srebrnoszary
    opona zamontowana na obręczy
    80 Shore A
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    zadowalający
    od -20 °C do +134 °C
    igiełkowe, kulkowe
    • przewodzące elektrycznie (-EL)
    • nadaje się do stosowania w autoklawie
    • spłaszczona opona powraca do prawidłowego kształtu podczas jazdy pod obciążeniem
    ALTPU
    120–150 mm
    120–150 kg
    wysokiej jakości termoplastyczny poliuretan (TPU), kolor ciemnoszary, niebrudzący, przewodzące elektrycznie
    do opisu materiału
    odlew aluminiowy, kolor srebrnoszary
    chemiczne wiązanie
    92 Shore A
    dobry
    bardzo dobry
    bardzo dobry
    od -20 °C do +134 °C
    kulkowe
    • nadaje się do stosowania w autoklawie
    • większość spłaszczonych opon powraca do prawidłowego kształtu podczas ruchu pod obciążeniem