Ankieta-Satysfakcji-Klienta-blickle

Ankieta Satysfakcji Klienta Blickle 2014

Pozytywne wyniki w skali międzynarodowej

Blickle przeprowadza co dwa lata Ankietę Satysfakcji Klienta. W tym roku ankietowani byli klienci z 14 krajów europejskich i dwóch stanów Północnej Ameryki, w których Blickle ma swoje własne przedstawicielstwa. W okresie około czterech tygodni do ponad 74 000 klientów zwrócono się z prośbą o wypełnienie ankiety internetowej, w której mogli ocenić poziom swojego ogólnego zadowolenia ze współpracy z Blickle oraz zadowolenie z terminów dostaw, jakości obsługi Klienta, obsługi przez Internet i in.

Wszystkich pracowników Blickle w kraju i za granicą mile zaskoczył wysoki odsetek osób, które wzięły udział w ankiecie, uzyskane bardzo wysokie oceny oraz propozycje i uwagi dotyczące dalszej poprawy zakresu usług.

Firma Blickle serdecznie dziękuje Klientom, którzy poświęcili swój czas na wypełnienie ankiety. W drobnym geście wdzięczności rozesłaliśmy 100 upominków do losowo wybranych zwycięzców.