Serie obudów

Serie obudów skrętnych i stałych zestawów kołowych Blickle

Na tej stronie znajduje się kompletny przegląd wszystkich serii obudów skrętnych dostępnych w ofercie firmy Blickle. Korzystając z tej strony można porównać budowę i materiały, kompatybilne systemy blokujące oraz różne wersje i opcje dostępne dla każdej serii obudów.

  • Obudowy skrętne tłoczone z blachy stalowej do zestawów kołowych aparaturowych
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    LRA-LKRA
    LPA-LKPA
    LMDA
    LDA
    Seria
    Do kół o Ø
    Nośność
    Budowa obudowy
    Powierzchnia
    Uszczelnienie głowicy skrętnej
    Konserwacja w normalnych warunkach otoczenia
    Odporność temperaturowa
    Typ mocowania
    Blokada
    “stop-fix”
    “stop-top”
    “central-stop”
    “ideal-stop”
    “Radstop”
    Blokada kierunku
    Warianty / wyposażenie
    Odpowiednia seria obudów stałych
    Pozostałe informacje
    LRA / LKRA – Obudowa skrętna aparaturowa z otworem centralnym
    35–150 mm
    do 150 kg
    tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość
    blokada „stop-fix” z dźwignią z tworzywa sztucznego do serii LRA, stalowa dźwignia blokady do serii LKRA
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    otwór centralny
    BRA, BKRA
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LPA / LKPA – Obudowa skrętna aparaturowa z płytą mocującą
    35–150 mm
    do 150 kg
    tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość
    blokada „stop-fix” z dźwignią z tworzywa sztucznego do serii LPA, stalowa dźwignia blokady do serii LKPA
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    płyta mocująca
    BPA, BKPA
    LMDA – Podwójna obudowa skrętna aparaturowa z otworem centralnym
    50–75 mm
    do 100 kg
    tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, tłoczona głowica skrętna
    dźwignia blokady z tworzywa sztucznego
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    otwór centralny
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LDA – Podwójna obudowa skrętna aparaturowa z płytą mocującą
    50–75 mm
    do 100 kg
    tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny, tłoczona głowica skrętna
    dźwignia blokady z tworzywa sztucznego
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    płyta mocująca
  • Obudowy skrętne z tworzywa sztucznego
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    LKFG_otwor_pod_srube
    LKFG_plyta
    LKFGX_otwor_pod_srube
    LKFGX_plyta
    LWK-LWG_otwor_pod_srube
    LWK-LWG_plyta
    LWK-LWG_trzpien
    LWKX-LWGX_otwor_pod_srube
    LWKX-LWGX_plyta
    LWKX-LWGX_trzpien
    LKDG-LKDB
    LKD-LKDG_otwor_pod_srube
    LKD-LKDG_trzpien
    LKDX-LKDGX_otwor_pod_srube
    LKDX-LKDGX_trzpien
    Seria
    Do kół o Ø
    Nośność
    Budowa obudowy
    Powierzchnia
    Uszczelnienie głowicy skrętnej
    Konserwacja w normalnych warunkach otoczenia
    Odporność temperaturowa
    Typ mocowania
    Blokada
    “stop-fix”
    “stop-top”
    “central-stop”
    “ideal-stop”
    “Radstop”
    Blokada kierunku
    Warianty / wyposażenie
    Odpowiednia seria obudów stałych
    Pozostałe informacje
    LKFG – Obudowa skrętna z tworzywa sztucznego z otworem centralnym, model FLOW
    125 mm
    do 110 kg
    wysokiej jakości tworzywo termoplastyczne, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, nowoczesny, interesujący design
    srebrnoszary RAL 7001
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +50 °C, krótkotrwale do +100 °C
    otwór centralny
    • miękki bieżnik, twardość 60 Shore A wariant koła (-TPS)
    • z płytą mocującą stalową ocynkowaną galwanicznie (-P25)
    • z ocynkowanym galwanicznie trzpieniem wstawianym (-ZA51)
    • inny kolor
    BKFG
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LKFG – Obudowa skrętna z tworzywa sztucznego z płytą mocującą, model FLOW
    125 mm
    do 110 kg
    wysokiej jakości tworzywo termoplastyczne, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, nowoczesny, interesujący design
    srebrnoszary RAL 7001, ocynkowana stalowa płyta mocująca
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +50 °C, krótkotrwale do +100 °C
    płyta mocująca
    • miękki bieżnik, twardość 60 Shore A wariant koła (-TPS)
    • inny kolor
    BKFG
    LKFGX – Obudowa skrętna z tworzywa sztucznego z otworem centralnym, model FLOW
    125 mm
    do 110 kg
    wysokiej jakości tworzywo termoplastyczne, podwójne, odporne na korozję łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję, nowoczesny, interesujący design
    srebrnoszary RAL 7001
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +50 °C, krótkotrwale do +100 °C
    otwór centralny
    • miękki bieżnik, twardość 60 Shore A wariant koła (-TPS)
    • z płytą mocującą, wersja ze stali nierdzewnej zgodnie z normą GKN (-PX27)
    • mocowanie na wstawiany trzpień ze stali nierdzewnej (-ZAX51)
    • inny kolor
    BKFGX
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LKFGX – Obudowa skrętna z tworzywa sztucznego z płytą mocującą, model FLOW
    125 mm
    do 110 kg
    wysokiej jakości tworzywo termoplastyczne, podwójne, odporne na korozję łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję, nowoczesny, interesujący design
    srebrnoszary RAL 7001, nierdzewna stalowa płyta mocująca, polerowana
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +50 °C krótkotrwale do +100 °C
    płyta mocująca
    • miękki bieżnik, twardość 60 Shore A wariant koła (-TPS)
    • inny kolor
    BKFGX
    LWK / LWG – Obudowa skrętna z tworzywa sztucznego z otworem centralnym, seria WAVE o nowoczesnym designie
    100–125 mm
    do 110 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, zatopione, podwójnie uszczelnione, jednorzędowe łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, nowoczesny, interesujący design
    LWK: jasnoszary RAL 9002, LWG: srebrnoszary RAL 7001
    zatopione, podwójnie uszczelnione, jednorzędowe łożysko kulkowe
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +70 °C krótkotrwale do +80 °C
    otwór centralny
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LWK / LWG – Obudowa skrętna z tworzywa sztucznego z płytą mocującą, seria WAVE o nowoczesnym designie
    100–125 mm
    do 110 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, zatopione, podwójnie uszczelnione, jednorzędowe łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, nowoczesny, interesujący design
    LWK: jasnoszary RAL 9002, LWG: srebrnoszary RAL 7001, ocynkowana stalowa płyta mocująca
    zatopione, podwójnie uszczelnione, jednorzędowe łożysko kulkowe
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +80 °C
    płyta mocująca
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące (-ELS)
    • rozmiar płyty 78 x 66 mm (-P28)
    • inny kolor
    LWK / LWG – Obudowa skrętna z tworzywa sztucznego z trzpieniem, seria WAVE o nowoczesnym designie
    100–125 mm
    do 110 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, zatopione, podwójnie uszczelnione, jednorzędowe łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, ze stalowym wstawianym trzpieniem, skręcanym i zabezpieczonym, nowoczesny, interesujący design
    LWK: jasnoszary RAL 9002, LWG: srebrnoszary RAL 7001, ocynkowany stalowy trzpień wstawiany
    zatopione, podwójnie uszczelnione, jednorzędowe łożysko kulkowe
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +80 °C
    trzpień
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące (-ELS)
    • inny kolor
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LWKX / LWGX – Obudowa skrętna z tworzywa sztucznego z otworem centralnym, seria WAVE o nowoczesnym designie
    100–125 mm
    do 110 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, zatopione, podwójnie uszczelnione, jednorzędowe łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję, nowoczesny, interesujący design
    LWKX: jasnoszary RAL 9002, LWGX: srebrnoszary RAL 7001
    odporne na korozję, zatopione, podwójnie uszczelnione, jednorzędowe łożysko kulkowe
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +80 °C
    otwór centralny
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LWKX / LWGX – Obudowa skrętna z tworzywa sztucznego z płytą mocującą, seria WAVE o nowoczesnym designie
    100–125 mm
    do 110 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, zatopione, podwójnie uszczelnione, jednorzędowe łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję, nowoczesny, interesujący design
    LWKX: jasnoszary RAL 9002, LWGX: srebrnoszary RAL 7001, nierdzewna stalowa płyta mocująca, polerowana
    odporne na korozję, zatopione, podwójnie uszczelnione, jednorzędowe łożysko kulkowe
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +80 °C
    płyta mocująca
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące (-ELS)
    • rozmiar płyty 90 x 66 mm (-PX26)
    • inny kolor
    LWKX / LWGX – Obudowa skrętna z tworzywa sztucznego z trzpieniem, seria WAVE o nowoczesnym designie
    100–125 mm
    do 110 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, zatopione, podwójnie uszczelnione, jednorzędowe łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wstawiany trzpień ze stali nierdzewnej, skręcony i zabezpieczony, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję, nowoczesny, interesujący design
    LWKX: jasnoszary RAL 9002, LWGX: srebrnoszary RAL 7001, nierdzewny stalowy trzpień wstawiany, polerowany
    odporne na korozję, zatopione, podwójnie uszczelnione, jednorzędowe łożysko kulkowe
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +80 °C
    trzpień
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące (-ELS)
    • inny kolor
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LKDG / LKDB – Podwójna obudowa skrętna z tworzywa sztucznego do meblowych zestawów kołowych
    50–100 mm
    do 110 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, wysokiej jakości łożysko ślizgowe z tworzywa sztucznego w głowicy skrętnej
    LKDG: jasnoszary RAL 7035, LKDB: czarny RAL 9005, ocynkowany stalowy trzpień wstawiany
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +70 °C, krótkotrwale do +80 °C
    trzpień gwintowany
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące (-ELS)
    • wersja ze stali nierdzewnej
    • płyta mocująca stalowa ocynkowana galwanicznie (-P...)
    • stalowy trzpień wstawiany ocynkowany galwanicznie (-ES)
    • inny kolor
    LKD / LKDG – Podwójna obudowa skrętna z tworzywa sztucznego z otworem centralnym, seria MOVE o nowoczesnym designie
    100–125 mm
    do 125 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, dwa jednorzędowe łożyska kulkowe w głowicy skrętnej uszczelnione po obu stronach, nowoczesny, interesujący design
    LKD: jasnoszary RAL 9002, LKDG: srebrnoszary RAL 7001
    dwa jednorzędowe obustronnie uszczelnione łożyska kulkowe
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +80 °C
    otwór centralny
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące (-ELS)
    • trzpień gwintowany (-GS10 / -GS12)
    • blokada kierunku połączona z blokadą koła (1 x 360°) (-RIFI)
    • specjalna wysokość konstrukcyjna 135 mm (LKDH / LKDGH)
    • płyta mocująca (-P25 / -P26)
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LKD / LKDG – Podwójna obudowa skrętna z tworzywa sztucznego z trzpieniem, seria MOVE o nowoczesnym designie
    100–125 mm
    do 125 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, dwa jednorzędowe łożyska kulkowe w głowicy skrętnej uszczelnione po obu stronach, ze stalowym wstawianym trzpieniem, skręcanym i zabezpieczonym, nowoczesny, interesujący design
    LKD: jasnoszary RAL 9002, LKDG: srebrnoszary RAL 7001, ocynkowany stalowy trzpień wstawiany
    dwa jednorzędowe obustronnie uszczelnione łożyska kulkowe
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +80 °C
    trzpień
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące (-ELS)
    • blokada kierunku połączona z blokadą koła (1 x 360°) (-RIFI)
    • specjalna wysokość konstrukcyjna 135 mm (LKDH / LKDGH)
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LKDX / LKDGX – Podwójna obudowa skrętna z tworzywa sztucznego, odporna na korozję, z otworem centralnym, seria MOVE o nowoczesnym designie
    100–125 mm
    do 125 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, dwa odporne na korozję jednorzędowe łożyska kulkowe w głowicy skrętnej, uszczelnione po obu stronach, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję, nowoczesny, interesujący design
    LKDX: jasnoszary RAL 9002, LKDGX: srebrnoszary RAL 7001
    dwa odporne na korozję obustronnie uszczelnione jednorzędowe łożyska kulkowe
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +80 °C
    otwór centralny
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące (-ELS)
    • trzpień gwintowany (-GSX10 / -GSX12)
    • blokada kierunku połączona z blokadą koła (1 x 360°) (-RIFI)
    • specjalna wysokość konstrukcyjna 135 mm (LKDXH / LKDGXH)
    • płyta mocująca (-PX25 / -PX26)
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LKDX / LKDGX – Podwójna obudowa skrętna z tworzywa sztucznego, odporna na korozję, z trzpieniem, seria MOVE o nowoczesnym designie
    100–125 mm
    do 125 kg
    wysokiej jakości poliamid 6, odporny na uderzenia, dwa odporne na korozję jednorzędowe łożyska kulkowe w głowicy skrętnej, uszczelnione po obu stronach, ze wstawianym trzpieniem ze stali nierdzewnej, skręcanym i zabezpieczonym, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję, nowoczesny, interesujący design
    LKDX: jasnoszary RAL 9002, LKDGX: srebrnoszary RAL 7001, nierdzewny stalowy trzpień wstawiany, polerowany
    dwa odporne na korozję obustronnie uszczelnione jednorzędowe łożyska kulkowe
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +80 °C
    trzpień
    • przewodzące elektrycznie, niebrudzące (-ELS)
    • blokada kierunku połączona z blokadą koła (1 x 360°) (-RIFI)
    • specjalna wysokość konstrukcyjna 135 mm (LKDXH / LKDGXH)
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
  • Obudowy skrętne z blachy stalowej do zestawów kołowych do urządzeń transportowych
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    LE
    LER
    LEZ
    L
    LR
    LK
    LKR
    Seria
    Do kół o Ø
    Nośność
    Budowa obudowy
    Powierzchnia
    Uszczelnienie głowicy skrętnej
    Konserwacja w normalnych warunkach otoczenia
    Odporność temperaturowa
    Typ mocowania
    Blokada
    “stop-fix”
    “stop-top”
    “central-stop”
    “ideal-stop”
    “Radstop”
    Blokada kierunku
    Warianty / wyposażenie
    Odpowiednia seria obudów stałych
    Pozostałe informacje
    LE – Obudowa skrętna tłoczona z blachy stalowej z płytą mocującą
    60–200 mm
    do 300 kg
    tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    pierścień uszczelniający ze zintegrowanym pierścieniem rozstawczym
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +70 °C
    płyta mocująca
    • osłona stopy ze stali (-FS)
    B
    LER – Obudowa skrętna tłoczona z blachy stalowej, z otworem centralnym
    60–200 mm
    do 300 kg
    tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    otwór centralny
    • osłona stopy ze stali (-FS)
    • stopa blokująca (FF...)
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LEZ – Obudowa skrętna tłoczona z blachy stalowej, z trzpieniem
    75–200 mm
    do 300 kg
    tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, trzpień wstawiany i sworzeń centralny skręcane i zabezpieczone, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    trzpień
    • osłona stopy ze stali (-FS)
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    L – Obudowa skrętna tłoczona z blachy stalowej, do średnich obciążeń, z płytą mocującą
    60–280 mm
    do 600 kg
    tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny (dla koła od Ø 150 mm), specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    pierścień uszczelniający ze zintegrowanym pierścieniem rozstawczym (wyjątek: płyta o wymiarach 175x175 mm)
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +70 °C
    płyta mocująca
    • osłona stopy ze stali (-FS)
    B, BH
    LR – Obudowa skrętna tłoczona z blachy stalowej, do średnich obciążeń, z otworem centralnym
    60–125 mm
    do 250 kg
    tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    otwór centralny
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LK – Obudowa skrętna tłoczona z blachy stalowej, do dużych obciążeń, z płytą mocującą
    65–200 mm
    do 600 kg
    wytrzymała tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny (dla kół od Ø 125x50 mm), specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    pierścień uszczelniający ze zintegrowanym pierścieniem rozstawczym
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +70 °C
    płyta mocująca
    • osłona stopy ze stali (-FS)
    • stopa blokująca (FF...)
    BK, BH
    LKR – Obudowa skrętna tłoczona z blachy stalowej, do dużych obciążeń, z otworem centralnym
    65–125 mm
    do 350 kg
    wytrzymała tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    otwór centralny
    • osłona stopy ze stali (-FS)
    • stopa blokująca (FF...)
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
  • Obudowy skrętne z blachy stalowej do zestawów kołowych do dużych obciążeń
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    LH
    LHZ
    LHD
    LUH
    LO
    LOD
    LS
    LSD
    LSSD
    Seria
    Do kół o Ø
    Nośność
    Budowa obudowy
    Powierzchnia
    Uszczelnienie głowicy skrętnej
    Konserwacja w normalnych warunkach otoczenia
    Odporność temperaturowa
    Typ mocowania
    Blokada
    “stop-fix”
    “stop-top”
    “central-stop”
    “ideal-stop”
    “Radstop”
    Blokada kierunku
    Warianty / wyposażenie
    Odpowiednia seria obudów stałych
    Pozostałe informacje
    LH – Obudowa skrętna tłoczona z blachy stalowej, do dużych obciążeń, z płytą mocującą
    60–250 mm
    do 900 kg
    wytrzymała tłoczona blacha stalowa, wzmocniony widelec i płyta mocująca, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, szczególna wytrzymałość na wstrząsy i uderzenia dzięki czterem specjalnie ukształtowanym, hartowanym panwiom łożysk, skręcany i zabezpieczony sworzeń centralny, wyjątkowo wytrzymały, minimalne zużycie przy wysokich obciążeniach
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    płyta mocująca
    • osłona stopy ze stali (-FS)
    • osłona stopy ze sprężyną (-FG)
    • stopa blokująca (FF...)
    BH
    LHZ - Obudowa skrętna tłoczona z blachy stalowej, do dużych obciążeń, z trzpieniem
    125–200 mm
    do 800 kg
    wytrzymała tłoczona blacha stalowa, wzmocniony widelec i płyta mocująca, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, szczególna wytrzymałość na wstrząsy i uderzenia dzięki czterem specjalnie ukształtowanym, hartowanym panwiom łożysk, bardzo wytrzymały spawany stalowy trzpień wstawiany, skręcany i zabezpieczony, minimalne zużycie przy wysokich obciążeniach
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    trzpień
    • osłona stopy ze stali (-FS)
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LHD – Podwójna obudowa skrętna z blachy stalowej, do dużych obciążeń, z płytą mocującą
    60–125 mm
    do 900 kg
    wytrzymała tłoczona blacha stalowa, wzmocniony widelec i płyta mocująca, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, szczególna wytrzymałość na wstrząsy i uderzenia dzięki czterem specjalnie ukształtowanym, hartowanym panwiom łożysk, skręcany i zabezpieczony sworzeń centralny, wyjątkowo wytrzymały, minimalne zużycie przy wysokich obciążeniach
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    płyta mocująca
    BOD
    • dłuższy bok płyty w zestawie kołowym stałym jest równoległy do osi koła
    LUH – Obudowa skrętna tłoczona z blachy stalowej, do dużych obciążeń, zamknięta głowica, z płytą mocującą
    125–200 mm
    do 1 000 kg
    wytrzymała tłoczona blacha stalowa, czteropunktowe łożysko w głowicy skrętnej dla ekstremalnie wysokich nośności, szczególna wytrzymałość na wstrząsy i uderzenia dzięki specjalnie ukształtowanym, hartowanym panwiom łożysk, łatwobieżność i niskie zużycie, wysoka żywotność
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zamknięta i uszczelniona głowica skrętna
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +100 °C
    płyta mocująca
    • osłona stopy ze stali (-FS)
    • stopa blokująca (FF...)
    BH
    LO – Obudowa skrętna spawana ze stali, do dużych obciążeń
    125–250 mm
    do 1 200 kg
    stabilna konstrukcja spawana ze stali, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, szczególna wytrzymałość na wstrząsy i uderzenia dzięki czterem specjalnie ukształtowanym, hartowanym panwiom łożysk, smarowniczka, skręcany i zabezpieczony spawany sworzeń centralny, wyjątkowo wytrzymały
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki uszczelnieniu labiryntowemu
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    płyta mocująca
    • rozmiar płyty 175 x 140 mm (-35)
    • osłona stopy ze stali (-FS)
    • stopa blokująca (FF...)
    BO
    LOD – Podwójna obudowa skrętna spawana ze stali, do dużych obciążeń
    75–125 mm
    do 1 200 kg
    stabilna konstrukcja spawana ze stali, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, szczególna wytrzymałość na wstrząsy i uderzenia dzięki czterem specjalnie ukształtowanym, hartowanym panwiom łożysk, smarowniczka, skręcany i zabezpieczony spawany sworzeń centralny, wyjątkowo wytrzymały
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki uszczelnieniu labiryntowemu
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    płyta mocująca
    BOD
    • dłuższy bok płyty w zestawie kołowym stałym jest równoległy do osi koła
    LS – Obudowa skrętna spawana ze stali, do dużych obciążeń, wytrzymała głowica skrętna
    100–620 mm
    do 12 000 kg
    szczególnie wytrzymała konstrukcja spawana ze stali, łożysko kulkowe wzdłużne ISO 104 i łożysko stożkowe ISO 355 w głowicy skrętnej, smarowniczka, skręcany i zabezpieczony spawany sworzeń centralny, wyjątkowo wytrzymały
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na żółto, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki pierścieniowi uszczelniającemu i uszczelnieniu labiryntowemu
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +100 °C
    płyta mocująca
    • osłona stopy ze stali (-FS)
    • osłona stopy ze sprężyną (-FG)
    • stopa blokująca (FF...)
    BS
    LSD – Podwójna obudowa skrętna spawana ze stali, do dużych obciążeń, wytrzymała głowica skrętna
    80–500 mm
    do 20 000 kg
    szczególnie wytrzymała konstrukcja spawana ze stali, łożysko kulkowe wzdłużne ISO 104 i łożysko stożkowe ISO 355 w głowicy skrętnej, smarowniczka, skręcany i zabezpieczony spawany sworzeń centralny, wyjątkowo wytrzymały
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na żółto, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki pierścieniowi uszczelniającemu i uszczelnieniu labiryntowemu
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +100 °C
    płyta mocująca
    • osłona stopy ze stali (-FS)
    BSD
    • dłuższy bok płyty w zestawie kołowym stałym jest równoległy do osi koła
    LSSD – Podwójna obudowa skrętna do dużych obciążeń o spawanej stalowej konstrukcji, bardzo wytrzymała głowica skrętna
    500 mm
    30 000 kg
    szczególnie wytrzymała konstrukcja spawana ze stali, czteropunktowe łożysko głowicy skrętnej do ekstremalnie dużych obciążeń, smarowniczka
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na żółto, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zintegrowany pierścień uszczelniający dla zabezpieczenia kulek
    według instrukcji eksploatacji Blickle
    od -30 °C do +100 °C
    płyta mocująca
    BSSD
  • Obudowy skrętne ze sprężyną do dużych obciążeń
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    LHF
    LPFE
    LSFN
    LSFE
    Seria
    Do kół o Ø
    Nośność
    Budowa obudowy
    Powierzchnia
    Uszczelnienie głowicy skrętnej
    Konserwacja w normalnych warunkach otoczenia
    Odporność temperaturowa
    Typ mocowania
    Blokada
    “stop-fix”
    “stop-top”
    “central-stop”
    “ideal-stop”
    “Radstop”
    Blokada kierunku
    Warianty / wyposażenie
    Odpowiednia seria obudów stałych
    Pozostałe informacje
    LHF – Obudowa skrętna tłoczona z blachy stalowej, do dużych obciążeń, ze sprężyną stalową
    100–200 mm
    do 800 kg
    wytrzymała tłoczona blacha stalowa, wzmocniony widelec i płyta mocująca, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, szczególna wytrzymałość na wstrząsy i uderzenia dzięki czterem specjalnie ukształtowanym, hartowanym panwiom łożysk, skręcany i zabezpieczony sworzeń centralny, wyjątkowo wytrzymały, minimalne zużycie przy wysokich obciążeniach, wytrzymała konstrukcja sprężynowa ze sprężyną stalową
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    płyta mocująca
    BHF
    LPFE – Obudowa skrętna ze sprężynami skręcanymi z poliuretanu, do dużych obciążeń
    100–150 mm
    do 500 kg
    stabilna konstrukcja spawana ze stali, masywny kuty widelec, obudowa skrętna z jednym lub dwoma (od średnicy koła 125x50 mm) uszczelnionymi, trwale smarowanymi jednorzędowymi łożyskami kulkowymi w głowicy skrętnej, dzięki opatentowanej konstrukcji sprężyn krążkowych doskonałe właściwości amortyzujące
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na żółto, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    dwa uszczelnione jednorzędowe łożyska kulkowe
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +80 °C
    płyta mocująca
    • mocowanie na trzpień (-ZA)
    BPFE
    LSFN – Obudowa skrętna spawana ze stali ze sprężyną stalową, do dużych obciążeń
    160–300 mm
    do 2 400 kg
    szczególnie wytrzymała konstrukcja spawana ze stali, łożysko kulkowe wzdłużne ISO 104 i łożysko stożkowe ISO 355 w głowicy skrętnej, smarowniczka, skręcany i zabezpieczony spawany sworzeń centralny, wyjątkowo wytrzymały, minimalne zużycie przy wysokich obciążeniach, wytrzymała konstrukcja sprężynowa ze sprężyną stalową
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na żółto, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki pierścieniowi uszczelniającemu i uszczelnieniu labiryntowemu
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +100 °C
    płyta mocująca
    • różne wartości ugięcia sprężyny
    BSFN
    LSFE – Obudowa skrętna spawana ze stali do dużych obciążeń ze sprężyną poliuretanową
    160–250 mm
    do 1 800 kg
    szczególnie wytrzymała konstrukcja spawana ze stali, łożysko kulkowe wzdłużne ISO 104 i łożysko stożkowe ISO 355 w głowicy skrętnej, smarowniczka, skręcany i zabezpieczony spawany sworzeń centralny, wyjątkowo wytrzymały, sprężyna z elastomeru o doskonałych właściwościach amortyzujących
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na żółto, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki pierścieniowi uszczelniającemu i uszczelnieniu labiryntowemu
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +80 °C
    płyta mocująca
    • różne wartości ugięcia sprężyny
    BSFE
    • charakterystykę sprężyny można dostosować, wymieniając elastomerową konstrukcję zawieszenia
  • Obudowy skrętne ze stali nierdzewnej
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    LRXA-LKRXA
    LPXA-LKPXA
    LEX
    LEXR
    LEXZ
    LX
    LKX
    Seria
    Do kół o Ø
    Nośność
    Budowa obudowy
    Powierzchnia
    Uszczelnienie głowicy skrętnej
    Konserwacja w normalnych warunkach otoczenia
    Odporność temperaturowa
    Typ mocowania
    Blokada
    “stop-fix”
    “stop-top”
    “central-stop”
    “ideal-stop”
    “Radstop”
    Blokada kierunku
    Warianty / wyposażenie
    Odpowiednia seria obudów stałych
    Pozostałe informacje
    LRXA / LKRXA – Obudowa skrętna ze stali nierdzewnej aparaturowa z otworem centralnym
    50–125 mm
    do 120 kg
    wysokiej jakości nierdzewna stal chromowo-niklowa (1.4301/AISI 304), podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję
    polerowana
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    otwór centralny
    • mocowanie rozporowe do profili o przekroju okrągłym i kwadratowym
    • mocowanie na wstawiany trzpień ze stali nierdzewnej (-ZAX51)
    • odbojnik
    BRXA, BKRXA
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LPXA / LKPXA – Obudowa skrętna ze stali nierdzewnej aparaturowa z płytą mocującą
    50–125 mm
    do 120 kg
    wysokiej jakości nierdzewna stal chromowo-niklowa (1.4301/AISI 304), podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję
    polerowana
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    płyta mocująca
    BPXA, BKPXA
    LEX – Obudowa skrętna ze stali nierdzewnej z płytą mocującą
    75–200 mm
    do 300 kg
    wysokiej jakości nierdzewna stal chromowo-niklowa (1.4301/AISI 304), podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję
    polerowana
    pierścień uszczelniający ze zintegrowanym pierścieniem rozstawczym
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +70 °C
    płyta mocująca
    • automatyczny mechanizm kierunkowego nastawu (-RIR2)
    • wytrzymały zestaw kołowy do myjek (DIN 18867-8) (-GKN)
    • osłona stopy z tworzywa sztucznego (-FP)
    BX
    LEXR – Obudowa skrętna ze stali nierdzewnej z otworem centralnym
    75–200 mm
    do 300 kg
    wysokiej jakości nierdzewna stal chromowo-niklowa (1.4301/AISI 304), podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję
    polerowana
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    otwór centralny
    • osłona stopy z tworzywa sztucznego (-FP)
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LEXZ – Obudowa skrętna ze stali nierdzewnej z trzpieniem
    75–200 mm
    do 300 kg
    wysokiej jakości nierdzewna stal chromowo-niklowa (1.4301/AISI 304), podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wstawiany trzpień i sworzeń centralny ze stali nierdzewnej, skręcone i zabezpieczone, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję
    polerowana
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +130 °C
    trzpień
    • osłona stopy z tworzywa sztucznego (-FP)
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LX – Obudowa skrętna ze stali nierdzewnej, do średnich obciążeń, z płytą mocującą
    100–200 mm
    do 400 kg
    wysokiej jakości nierdzewna stal chromowo-niklowa (1.4301/AISI 304), podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję
    polerowana
    pierścień uszczelniający ze zintegrowanym pierścieniem rozstawczym
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +70 °C
    płyta mocująca
    • osłona stopy z tworzywa sztucznego (-FP)
    BX
    LKX – Obudowa skrętna ze stali nierdzewnej, do dużych obciążeń, z płytą mocującą
    75–200 mm
    do 800 kg
    wysokiej jakości nierdzewna stal chromowo-niklowa (1.4301/AISI 304), podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny (dla koła od Ø 125x50 mm), specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję
    polerowana
    pierścień uszczelniający ze zintegrowanym pierścieniem rozstawczym
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +70 °C
    płyta mocująca
    • automatyczny mechanizm kierunkowego nastawu (-RIR2)
    BKX
  • Odporne na wysoką temperaturę obudowy skrętne
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    LI
    LIR
    LIK
    LIO
    LIX
    LIXR
    LIKX
    Seria
    Do kół o Ø
    Nośność
    Budowa obudowy
    Powierzchnia
    Uszczelnienie głowicy skrętnej
    Konserwacja w normalnych warunkach otoczenia
    Odporność temperaturowa
    Typ mocowania
    Blokada
    “stop-fix”
    “stop-top”
    “central-stop”
    “ideal-stop”
    “Radstop”
    Blokada kierunku
    Warianty / wyposażenie
    Odpowiednia seria obudów stałych
    Pozostałe informacje
    LI – Odporna na wysoką temperaturę obudowa skrętna tłoczona z blachy stalowej, z płytą mocującą
    80–200 mm
    do 400 kg
    tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny, łatwobieżność i wysoka żywotność dzięki specjalnej metodzie Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania głowicy skrętnej, luz w głowicy skrętnej zaprojektowany specjalnie do zastosowań w wysokich temperaturach
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -35 °C do +270 °C, krótkotrwale do +300 °C
    płyta mocująca
    • tuleja osiowa ze stali nierdzewnej z powłoką nieprzywieralną PTFE (-XAT)
    B, BI
    • pasywacja może ulec nieznacznej zmianie w wysokich temperaturach, nie wpływa to na jakość ochrony przed korozją
    LIR – Odporna na wysoką temperaturę obudowa skrętna tłoczona z blachy stalowej, z otworem centralnym
    80–125 mm
    do 150 kg
    tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny, łatwobieżność i wysoka żywotność dzięki specjalnej metodzie Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania głowicy skrętnej, luz w głowicy skrętnej zaprojektowany specjalnie do zastosowań w wysokich temperaturach
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -35 °C do +270 °C, krótkotrwale do +300 °C
    otwór centralny
    • tuleja osiowa ze stali nierdzewnej z powłoką nieprzywieralną PTFE (-XAT)
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    • pasywacja może ulec nieznacznej zmianie w wysokich temperaturach, nie wpływa to na jakość ochrony przed korozją
    LIK – Odporna na wysoką temperaturę obudowa skrętna tłoczona z blachy stalowej, do dużych obciążeń, z płytą mocującą
    100–125 mm
    do 350 kg
    wytrzymała tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, łatwobieżność i wysoka żywotność dzięki specjalnej metodzie Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania głowicy skrętnej, luz w głowicy skrętnej zaprojektowany specjalnie do zastosowań w wysokich temperaturach
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki odpornemu na wysoką temperaturę pierścieniowi uszczelniającemu
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -35 °C do +270 °C, krótkotrwale do +300 °C
    płyta mocująca
    • tuleja osiowa ze stali nierdzewnej z powłoką nieprzywieralną PTFE (-XAT)
    BK, BIK
    • pasywacja może ulec nieznacznej zmianie w wysokich temperaturach, nie wpływa to na jakość ochrony przed korozją
    LIO – Odporna na wysoką temperaturę obudowa skrętna spawana ze stali
    125–250 mm
    do 1 200 kg
    stabilna konstrukcja spawana ze stali, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, szczególna wytrzymałość na wstrząsy i uderzenia dzięki czterem specjalnie ukształtowanym, hartowanym panwiom łożysk, smarowniczka, skręcany i zabezpieczony spawany sworzeń centralny, wyjątkowo wytrzymały, luz w głowicy skrętnej zaprojektowany specjalnie do zastosowań w wysokich temperaturach
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki uszczelnieniu labiryntowemu
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -35 °C do +270 °C, krótkotrwale do +300 °C
    płyta mocująca
    BO
    • pasywacja może ulec nieznacznej zmianie w wysokich temperaturach, nie wpływa to na jakość ochrony przed korozją
    LIX – Odporna na wysoką temperaturę obudowa skrętna ze stali nierdzewnej z płytą mocującą
    80–200 mm
    do 400 kg
    wysokiej jakości nierdzewna stal chromowo-niklowa (1.4301/AISI 304), podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny, łatwobieżność i wysoka żywotność dzięki specjalnej metodzie Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania głowicy skrętnej, luz w głowicy skrętnej zaprojektowany specjalnie do zastosowań w wysokich temperaturach, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję
    polerowana
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -35 °C do +270 °C, krótkotrwale do +300 °C
    płyta mocująca
    • głowica skrętna bez smaru (-OF)
    • tuleja osiowa ze stali nierdzewnej z powłoką nieprzywieralną PTFE (-XAT)
    BX
    LIXR – Odporna na wysoką temperaturę obudowa skrętna ze stali nierdzewnej z otworem centralnym
    80–125 mm
    do 150 kg
    wysokiej jakości nierdzewna stal chromowo-niklowa (1.4301/AISI 304), podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, wytrzymały sworzeń centralny, łatwobieżność i wysoka żywotność dzięki specjalnej metodzie Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania głowicy skrętnej, luz w głowicy skrętnej zaprojektowany specjalnie do zastosowań w wysokich temperaturach, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję
    polerowana
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -35 °C do +270 °C, krótkotrwale do +300 °CC
    otwór centralny
    • głowica skrętna bez smaru (-OF)
    • tuleja osiowa ze stali nierdzewnej z powłoką nieprzywieralną PTFE (-XAT)
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    LIKX – Odporna na wysoką temperaturę obudowa skrętna ze stali nierdzewnej, do dużych obciążeń, z płytą mocującą
    100–125 mm
    do 300 kg
    wysokiej jakości nierdzewna stal chromowo-niklowa (1.4301/AISI 304), podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, łatwobieżność i wysoka żywotność dzięki specjalnej metodzie Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania głowicy skrętnej, luz w głowicy skrętnej zaprojektowany specjalnie do zastosowań w wysokich temperaturach, wszystkie elementy łącznie z materiałami osiowymi są odporne na korozję
    polerowana
    zabezpieczenie kulek dzięki odpornemu na wysoką temperaturę pierścieniowi uszczelniającemu
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -35 °C do +270 °C, krótkotrwale do +300 °C
    płyta mocująca
    • tuleja osiowa ze stali nierdzewnej z powłoką nieprzywieralną PTFE (-XAT)
    BKX
  • Obudowy skrętne do zestawów kołowych kompaktowych / do zestawów kołowych poziomujących
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    LD
    HRLK
    HRLK-HN
    HRLKF
    HRLK-VS
    HRIG
    HRP-HRSP
    HRLH-HRLHD
    HRLSD
    HRLK-HYD
    Seria
    Do kół o Ø
    Nośność
    Budowa obudowy
    Powierzchnia
    Uszczelnienie głowicy skrętnej
    Konserwacja w normalnych warunkach otoczenia
    Odporność temperaturowa
    Typ mocowania
    Blokada
    “stop-fix”
    “stop-top”
    “central-stop”
    “ideal-stop”
    “Radstop”
    Blokada kierunku
    Warianty / wyposażenie
    Odpowiednia seria obudów stałych
    Pozostałe informacje
    LD – Obudowa skrętna dla podwójnego kompaktowego zestawu kołowego
    50–60 mm
    do 250 kg
    odlew cynku, wysokiej jakości łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, gwintowany trzpień stalowy ocynkowany galwanicznie
    stalowy trzpień gwintowany ocynkowany galwanicznie, pasywowany na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -20 °C do +60 °C
    trzpień gwintowany
    HRLK – Zestaw kołowy poziomujący z obudową skrętną tłoczoną z blachy stalowej, stacjonarną dźwignią uruchamiającą i płytą mocującą
    75–100 mm
    do 300 kg
    wytrzymała tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość, stalowa stopa blokująca, regulacja wysokości za pomocą dźwigni
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    pierścień uszczelniający ze zintegrowanym pierścieniem rozstawczym
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +70 °C
    płyta mocująca
    • ergonomiczna dźwignia
    • dźwignia o stałym położeniu ułatwia korzystanie z niej
    • duża odległość od podłoża w pozycji do jazdy
    HRLK...-HN – Zestaw kołowy poziomujący z obudową skrętną tłoczoną z blachy stalowej, obracającą się dźwignią uruchamiającą i zwalniającą oraz płytą mocującą
    80 mm
    do 250 kg
    wytrzymała tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość, stalowa stopa blokująca, regulacja wysokości poprzez obracanie i zwolnienie dźwigni
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    pierścień uszczelniający ze zintegrowanym pierścieniem rozstawczym
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +70 °C
    płyta mocująca
    • zwolnienie i załączenie stopy blokującej wymagają niewielkiej siły
    • dźwignię uruchamiającą i zwalniającą można obrócić tak, by znalazła się pod krawędzią urządzenia
    • duża odległość od podłoża w pozycji do jazdy
    HRLK...-F – Poziomujące zestawy kołowe ze stałą stopą blokującą regulacją wysokości koła i płytą mocującą
    80 mm
    do 150 kg
    wytrzymała tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość, stalowa stopa blokująca, regulacja wysokości przy użyciu dźwigni obrotowej
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    pierścień uszczelniający ze zintegrowanym pierścieniem rozstawczym
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +70 °C
    płyta mocująca
    • bardzo dobra stabilność
    • regulacja wysokości koła wymaga użycia niewielkiej siły
    • dźwignię można obrócić tak, by znalazła się pod krawędzią urządzenia
    HRLK...-VS – Zestaw kołowy o regulowanej wysokości z obudową skrętną tłoczoną z blachy stalowej, ze śrubą regulacyjną i płytą mocującą
    80–100 mm
    do 280 kg
    wytrzymała tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość, wysokość całkowita może być regulowana podczas postoju za pomocą śruby regulacyjnej (SW17), koło zostaje zablokowane w miejscu, gdy śruba regulacyjna jest w ruchu
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    pierścień uszczelniający ze zintegrowanym pierścieniem rozstawczym
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +70 °C
    płyta mocująca
    • podczas regulacji wysokości koło jest zablokowane
    • można użyć wkrętarki akumulatorowej do szybkiej regulacji wysokości
    HRIG – Obudowa skrętna zestawu kołowego poziomującego z otworem centralnym (gwint wewnętrzny)
    45–72 mm
    do 750 kg
    odlew aluminiowy, wysokiej jakości łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, sześciokątna stalowa płyta mocująca, stopa blokująca wykonana z twardej gumy, regulacja wysokości za pomocą klucza lub wbudowanego pokrętła regulacji
    powlekana proszkowo
    pierścień uszczelniający
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -10 °C do +90 °C
    otwór centralny (gwint wewnętrzny)
    • płyta mocująca powinna całkowicie stykać sie z powierzchnią mocowania w celu maksymalizacji nośności
    HRP / HRSP – Obudowa skrętna zestawu kołowego poziomującego z płytą mocującą
    45–90 mm
    2 000 kg
    odlew aluminiowy, wysokiej jakości łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, stalowa płyta mocująca, stopa blokująca wykonana z twardej gumy (HRSP: stopa blokująca wykonana z aluminium), regulacja wysokości za pomocą klucza lub wbudowanego pokrętła regulacji, seria HRSP wyłącznie za pomocą klucza
    powlekana proszkowo
    pierścień uszczelniający
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -10 °C do +90 °C
    płyta mocująca
    • niewielka wysokość konstrukcyjna
    HRLH / HRLHD – Zestaw kołowy poziomujący do dużych obciążeń, z obudową skrętną tłoczoną z blachy stalowej i płytą mocującą
    75 mm
    do 600 kg
    wytrzymała tłoczona blacha stalowa, wzmocniony widelec i płyta mocująca, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, skręcany i zabezpieczony sworzeń centralny, wyjątkowo wytrzymały, minimalne zużycie przy wysokich obciążeniach, szczególna wytrzymałość na wstrząsy i uderzenia dzięki czterem specjalnie ukształtowanym, hartowanym panwiom łożysk, stalowa stopa blokująca, regulacja wysokości za pomocą klucza
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji głowicy skrętnej
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +90 °C
    płyta mocująca
    • dostępne także jako podwójny zestaw kołowy skrętny
    • duża odległość od podłoża w pozycji do jazdy
    • doskonała stabilność
    HRLSD – Podwójny zestaw kołowy poziomujący do dużych obciążeń o spawanej stalowej konstrukcji, wytrzymała głowica skrętna
    125 mm
    do 1 300 kg
    szczególnie wytrzymała konstrukcja spawana ze stali, łożysko kulkowe wzdłużne ISO 104 i łożysko stożkowe ISO 355 w głowicy skrętnej, smarowniczka, skręcany i zabezpieczony spawany sworzeń centralny, wyjątkowo wytrzymały, koła i stopa blokująca mogą zostać wypoziomowane przy użyciu klucza (SW24)
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na żółto, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    zabezpieczenie kulek dzięki pierścieniowi uszczelniającemu i uszczelnieniu labiryntowemu
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +100 °C
    płyta mocująca
    • doskonała stabilność
    • szczególnie szeroki zakres regulacji
    HRLK...-HYD – Zestaw kołowy poziomujący z obudową skrętną tłoczoną z blachy stalowej, do średnich obciążeń dla hydraulicznych poziomujących zestawów kołowych
    100 mm
    do 750 kg (zestaw)
    wytrzymała tłoczona blacha stalowa, podwójne łożysko kulkowe w głowicy skrętnej, specjalna metoda Blickle dynamicznego dociskania i zawalcowania gwarantuje wyjątkowo mały luz w głowicy skrętnej, łatwobieżność oraz bardzo dużą trwałość, stalowa stopa blokująca z podstawą wykonaną z termoplastycznego elastomeru gumy
    ocynkowana galwanicznie, pasywowana na niebiesko, nie zawiera chromu 6 (Cr6)
    pierścień uszczelniający ze zintegrowanym pierścieniem rozstawczym
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od 0 °C do +40 °C
    płyta mocująca
    • scentralizowane, zsynchronizowane i ergonomiczne podnoszenie czterech poziomujących zestawów kołowych przy użyciu pompy hydraulicznej
    • ciche uruchamianie
    • potrzebna jest bardzo mała siła
    • duża odległość od podłoża w pozycji do jazdy
  • Obudowy skrętne ze stali nierdzewnej marki Progressus
    Opcja porady produktowej nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych. Aby skorzystać z tej funkcji, należy obrócić telefon o 90 stopni lub przełączyć się na tablet/komputer.
    LPX
    LPZ
    Seria
    Do kół o Ø
    Nośność
    Budowa obudowy
    Powierzchnia
    Uszczelnienie głowicy skrętnej
    Konserwacja w normalnych warunkach otoczenia
    Odporność temperaturowa
    Typ mocowania
    Blokada
    “stop-fix”
    “stop-top”
    “central-stop”
    “ideal-stop”
    “Radstop”
    Blokada kierunku
    Warianty / wyposażenie
    Odpowiednia seria obudów stałych
    Pozostałe informacje
    LPX – Obudowa skrętna ze stali nierdzewnej, z płytą mocującą
    84–186 mm
    200 kg
    precyzyjna głowica skrętna wykonana ze stali odpornej na korozję (1.4034/AISI304), czteropunktowe łożysko kulkowe do bardzo dużych obciążeń, ze smarowniczką, widelec wykonany z odpornej na korozję stali nierdzewnej (1.4301/AISI 304)
    głowica widelca polerowana, widelec polerowany wibracyjnie
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji precyzyjnego widelca i o-ringowi
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +134 °C
    płyta mocująca
    • z boczną blokadą koła (-SRA)
    • z blokadą kierunku (-RI)
    • nadaje się do stosowania w autoklawie
    LPZ – Zestawy kołowe do łóżek szpitalnych z mocowaniem na trzpień i zintegrowaną krzywką przełączającą
    150 mm
    200 kg
    precyzyjna głowica skrętna wykonana ze stali miękkiej, czteropunktowe łożysko kulkowe do bardzo dużych obciążeń, smarowniczka, widelec wykonany z odpornej na korozję stali nierdzewnej (1.4301/AISI 304)
    głowica widelca chromowana, widelec polerowany wibracyjnie
    zabezpieczenie kulek dzięki specjalnej konstrukcji precyzyjnego widelca i o-ringowi
    nie wymaga konserwacji, smar długotrwały
    od -30 °C do +134 °C
    trzpień
    • z blokadą centralną i blokadą kierunku (-CS11RI2)
    • zależny od obciążenia zatrzask kierunkowy z kulkową śrubą dociskową(-RIR22)
    • nadaje się do stosowania w autoklawie