V
80–400 mm
50–800 kg
tłoczona blacha stalowa, wytrzymała
konstrukcja obręczy z piastą z rury
stalowej, skręcana lub przetłaczana,
ocynkowana galwanicznie,
pasywowana na niebiesko, nie zawiera
chromu 6 (Cr6)
opona połączona z obręczą przez przetłoczenie
80 Shore A
bardzo dobry
zadowalający
wystarczający
od -20 °C do +80 °C
ślizgowe, igiełkowe, kulkowe
- niebrudząca szara opona (-SG)
- przewodzące elektrycznie (-EL)
- osłona przeciwwłóknowa (-FA)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+60 °C
- obręcz z przetłoczeniem centralnym:
specjalna konstrukcja odporna
na uderzenia i wstrząsy
- wielokrotnie nagradzany design
(„Die gute Industrieform”)
VWPP
125–260 mm
50–200 kg
miękka guma „Blickle Soft”,
zaokrąglony bieżnik, kolor czarny, koło
Ø 260 mm z dodatkowym rdzeniem
z twardej gumy
do
opisu materiałuwysokiej jakości polipropylen, odporny
na uderzenia, kolor czarny
opona wtłaczana
50 Shore A
doskonały
dobry
zadowalający
od -20 °C do +60 °C
ślizgowe, igiełkowe, kulkowe
- niebrudząca szara opona (-SG)
- łożysko igiełkowe ze stali nierdzewnej
(-XR)
- osłona przeciwwłóknowa (-FA)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+30 °C
VW
125–260 mm
50–200 kg
miękka guma „Blickle Soft”,
zaokrąglony bieżnik, kolor czarny, koło
Ø 260 mm z dodatkowym rdzeniem
z twardej gumy
do
opisu materiałutłoczona blacha stalowa, wytrzymała
konstrukcja obręczy z piastą z rury
stalowej, skręcana lub przetłaczana,
ocynkowana galwanicznie,
pasywowana na niebiesko, nie zawiera
chromu 6 (Cr6)
opona połączona z obręczą przez przetłoczenie
50 Shore A
doskonały
dobry
zadowalający
od -20 °C do +80 °C
igiełkowe, kulkowe
- niebrudząca szara opona (-SG)
- osłona przeciwwłóknowa (-FA)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+60 °C
- obręcz z przetłoczeniem centralnym:
specjalna konstrukcja odporna
na uderzenia i wstrząsy
- wielokrotnie nagradzany design
(„Die gute Industrieform”)
RD
100–280 mm
100–650 kg
dwuskładnikowa pełna guma „Blickle
Comfort”, rdzeń z twardej gumy
i wysokoelastyczny bieżnik,
kolor czarny
do
opisu materiałutłoczona blacha stalowa, wytrzymała
konstrukcja obręczy z piastą z rury
stalowej, skręcana lub przetłaczana,
ocynkowana galwanicznie,
pasywowana na niebiesko, nie zawiera
chromu 6 (Cr6)
opona połączona z obręczą przez przetłoczenie
65 Shore A
bardzo dobry
dobry
zadowalający
od -20 °C do +80 °C
igiełkowe, kulkowe
- niebrudząca, opona szara, twardość
56 Shore A (-VLI)
- osłona przeciwwłóknowa (-FA)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+60 °C
- obręcz z przetłoczeniem centralnym:
specjalna konstrukcja odporna
na uderzenia i wstrząsy
- wielokrotnie nagradzany design
(„Die gute Industrieform”)
POEV
60–300 mm
120–650 kg
wysokiej jakości elastyczna pełna
guma „Blickle EasyRoll”, gatunek
łatwobieżny, kolor czarny
do
opisu materiałuwysokiej jakości poliamid 6, odporny
na uderzenia, kolor czarny
opona nawulkanizowana
65 Shore A
bardzo dobry
bardzo dobry
dobry
od -20 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
ślizgowe, igiełkowe, kulkowe (C), kulkowe (CC), kulkowe
- niebrudząca szara opona (-SG)
- niebrudząca, niebieska opona (-SB)
- przewodzące elektrycznie (-EL)
- łożysko igiełkowe ze stali
nierdzewnej (-XR)
- osłona przeciwwłóknowa z uszczelnieniem
łożyska kulkowego
(-KAD / -KFD)
- łożysko kulkowe ze stali nierdzewnej
i osłona przeciwwłóknowa
(-XKA / -XKF)
- osłona przeciwwłóknowa (-FA)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+35 °C
- wersja elektrycznie przewodząca
(-EL), ze zwiększonym oporem
toczenia
- koła z łożyskiem kulkowym (C)
i łożyskiem kulkowym (CC)
standardowo z wbudowaną osłoną
przeciwwłóknową z tworzywa
sztucznego
ALEV
100–250 mm
200–650 kg
wysokiej jakości elastyczna pełna
guma „Blickle EasyRoll”, gatunek
łatwobieżny, kolor czarny
do
opisu materiałuodlew aluminiowy, kolor srebrnoszary
opona nawulkanizowana
65 Shore A
bardzo dobry
bardzo dobry
dobry
od -20 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
kulkowe
- niebrudząca szara opona (-SG)
- antystatyczna, niebrudząca, szara
opona (-SG-AS)
- przewodzące elektrycznie (-EL)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+60 °C
- wersja elektrycznie przewodząca
(-EL), ze zwiększonym oporem
toczenia
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 10 km/h
SE
80–415 mm
200–1 150 kg
wysokiej jakości elastyczna pełna
guma „Blickle EasyRoll”, gatunek
łatwobieżny, kolor czarny
do
opisu materiałutłoczona blacha stalowa o dużej
grubości, z piastą z rury stalowej,
potrójnie zespawana, lakierowana,
kolor antracytowy (wersja -SG: lakierowana,
kolor srebrny)
Ø koła 80–125 mm wykonana
z wysokiej jakości poliamidu 6,
odporna na uderzenia, kolor czarny
nawulkanizowana lub wzmocniona drutem stalowym opona i wtłaczana
65 Shore A
bardzo dobry
bardzo dobry
dobry
od -20 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
kulkowe
- niebrudząca szara opona (-SG)
- smarowniczka (-NI)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+60 °C
- tarcza koła szczególnie odporna
na kurz, uderzenia i wstrząsy
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 10 km/h
GEV
250–620 mm
870–4 540 kg
wysokiej jakości elastyczna pełna
guma, gatunek łatwobieżny,
kolor czarny
do
opisu materiałusurowe żeliwo szare, ze smarowniczką,
lakierowana, kolor antracytowy
wzmocniona drutem stalowym opona, wtłaczana
65 Shore A
bardzo dobry
bardzo dobry
dobry
od -20 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
kulkowe
- niebrudząca opona w kolorze
naturalnym (-SN)
- koło z kołpakiem do stosowania
jako koło zewnętrzne (-E)
- koło napędowe z wpustem w piaście
(patrz seria GEVN)
- koło mocowane na piaście (patrz
seria GEVA)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+60 °C
- tarcza koła jest w przybliżeniu
o 4 mm szersza od podanej
szerokości koła
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 16 km/h
DS
300–500 mm
1 800–4 580 kg
wysokiej jakości elastyczna pełna
guma, gatunek łatwobieżny,
kolor czarny
do
opisu materiałubardzo wytrzymała konstrukcja
spawana ze stali, z piastą z rury
stalowej, ze smarowniczką,
lakierowana, kolor antracytowy
wzmocniona drutem stalowym opona, wtłaczana
65 Shore A
bardzo dobry
bardzo dobry
dobry
od -20 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
kulkowe
- koło z kołpakiem do stosowania
jako koło zewnętrzne (-E)
- koło napędowe z wpustem w piaście
(patrz seria DSN)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+60 °C
- tarcza koła jest w przybliżeniu
o 4 mm szersza od podanej
szerokości koła
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 16 km/h
PK
200–400 mm
75–250 kg
opona pneumatyczna, rowkowa lub
zygzakowata rzeźba bieżnika,
2 warstwy osnowy, kolor czarny
do
opisu materiałuwysokiej jakości polipropylen, odporny
na uderzenia, kolor czarny
opona zamontowana na obręczy
60 Shore A
doskonały
dobry
zadowalający
od -20 °C do +40 °C
ślizgowe, igiełkowe, kulkowe
- obręcz w kolorze czerwonym (-ROT)
- odporne na przebicia koło z miękkiej
gumy (patrz seria VWPP)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+30 °C
- szerokość i średnica koła mogą się
zmieniać podczas eksploatacji
P
180–415 mm
50–525 kg
opona pneumatyczna, rowkowa lub
zygzakowata rzeźba bieżnika, 2 lub 4
warstwy osnowy, kolor czarny
do
opisu materiałutłoczona blacha stalowa, skręcana
(obręcze o płaskim profilu) lub
potrójnie zespawana obręcz
o wgłębionym profilu, ocynkowana
galwanicznie, pasywowana
na niebiesko, nie zawiera
chromu 6 (Cr6) lub lakierowana, kolor
srebrny
opona zamontowana na obręczy
60 Shore A
doskonały
dobry
zadowalający
od -20 °C do +50 °C
ślizgowe, igiełkowe, kulkowe
- niebrudząca szara opona (-SG)
- odporna na przebicia opona wypełniona
pianką (-AG), nieznacznie
zmniejszona amortyzacja i komfort
jazdy
- koło z kołpakiem do stosowania
jako koło zewnętrzne (-E)
- odporne na przebicia koło z miękkiej
gumy (patrz seria VW)
- koło mocowane na piaście (patrz
seria PA)
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 16 km/h
- szerokość i średnica koła mogą się
zmieniać podczas eksploatacji
PS
300–536 mm
450–1 300 kg
opona pneumatyczna, zygzakowata
rzeźba bieżnika, 6, 8 lub 10 warstw
osnowy, kolor czarny
do
opisu materiałutłoczona z blachy stalowej o dużej
grubości, skręcana (obręcze o płaskim
profilu), ze wspawaną piastą z rury
stalowej, ocynkowana galwanicznie,
pasywowana na niebiesko, nie zawiera
chromu 6 (Cr6)
opona zamontowana na obręczy
60 Shore A
doskonały
dobry
zadowalający
od -20 °C do +50 °C
kulkowe
- koło z kołpakiem do stosowania
jako koło zewnętrzne (-E)
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 25 km/h
- szerokość i średnica koła mogą się
zmieniać podczas eksploatacji
VLE
250–525 mm
450–1 885 kg
superelastyczna pełna guma, opony
dwu- lub trzyskładnikowe, wytrzymały
rdzeń gumowy, wysokoelastyczny,
bieżnik odporny na ścieranie,
kolor czarny
do
opisu materiałutłoczona z blachy stalowej o dużej
grubości, skręcana, ze wspawaną
piastą z rury stalowej lub wzmocnioną
wersją obręczy, ocynkowana
galwanicznie, pasywowana
na niebiesko, nie zawiera
chromu 6 (Cr6)
opona wzmocniona drutem stalowym, zamontowana na obręczy
70 Shore A
bardzo dobry
dobry
dobry
od -20 °C do +80 °C, krótkotrwale do +100 °C
kulkowe
- niebrudząca szara opona (-SG)
- antystatyczne, czarna opona (-AS)
- koło z kołpakiem do stosowania
jako koło zewnętrzne (-E)
- koło mocowane na piaście (patrz
seria VLEA)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+60 °C
- szerokość i średnica koła mogą się
zmieniać podczas eksploatacji
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 25 km/h
- odporne na przebicia i bezobsługowe
POTH
75–250 mm
200–1 000 kg
wysokiej jakości termoplastyczny
poliuretan (TPU), kolor ciemnoszary
do
opisu materiałuwysokiej jakości poliamid 6, odporny
na uderzenia, kolor naturalny biały
chemiczne wiązanie
94 Shore A
dobry
bardzo dobry
bardzo dobry
od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
ślizgowe, igiełkowe, kulkowe (C), kulkowe
- łożysko igiełkowe ze stali
nierdzewnej (-XR)
- łożysko kulkowe ze stali
nierdzewnej (-XK)
- łożysko kulkowe ze stali
nierdzewnej i osłona przeciwwłóknowa
(-XKA)
- osłona przeciwwłóknowa z uszczelnieniem
łożyska kulkowego (-KAD)
- osłona przeciwwłóknowa (-FA)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+35 °C
- koła z łożyskiem kulkowym (C)
standardowo z wbudowaną osłoną
przeciwwłóknową z tworzywa
sztucznego
POTHS
100–200 mm
200–550 kg
wysokiej jakości termoplastyczny
poliuretan (TPU), kolor niebieski
do
opisu materiałuwysokiej jakości poliamid 6, odporny
na uderzenia, kolor naturalny biały
chemiczne wiązanie
80 Shore A
bardzo dobry
bardzo dobry
dobry
od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
ślizgowe, igiełkowe, kulkowe (C), kulkowe
- łożysko igiełkowe ze stali
nierdzewnej (-XR)
- łożysko kulkowe ze stali
nierdzewnej (-XK)
- łożysko kulkowe ze stali
nierdzewnej i osłona przeciwwłóknowa
(-XKA)
- osłona przeciwwłóknowa (-FA)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+35 °C
- koła z łożyskiem kulkowym (C)
standardowo z wbudowaną osłoną
przeciwwłóknową z tworzywa
sztucznego
ALTH
80–250 mm
200–1 250 kg
wysokiej jakości elastomer
poliuretanowy Blickle Extrathane®,
kolor jasnobrązowy
do
opisu materiałuodlew aluminiowy, kolor srebrnoszary
bieżnik odlewany
92 Shore A
dobry
bardzo dobry
doskonały
od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
kulkowe
- bardzo zaokrąglony bieżnik (-CO)
- antystatyczne, niebrudzące,
szare (-AS)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+40 °C
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 10 km/h
SETH
125–250 mm
500–1 350 kg
wysokiej jakości elastomer
poliuretanowy Blickle Extrathane®,
kolor jasnobrązowy
do
opisu materiałutłoczona blacha stalowa o dużej
grubości, potrójnie zespawana,
z piastą z rury stalowej, lakierowana,
kolor srebrny
bieżnik odlewany
92 Shore A
dobry
bardzo dobry
doskonały
od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
kulkowe
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+40 °C
- tarcza koła szczególnie odporna
na kurz, uderzenia i wstrząsy
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 10 km/h
VSTH
35–125 mm
100–540 kg
wysokiej jakości elastomer
poliuretanowy Blickle Extrathane®,
kolor jasnobrązowy
do
opisu materiałustal
bieżnik odlewany
92 Shore A
dobry
bardzo dobry
doskonały
od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
kulkowe
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+40 °C
GTH
100–1.000 mm
450–30 000 kg
wysokiej jakości elastomer
poliuretanowy Blickle Extrathane®,
kolor jasnobrązowy
do
opisu materiałusurowe żeliwo szare, ze smarowniczką
dla kół od Ø 150 mm, lakierowana,
kolor srebrny
bieżnik odlewany
92 Shore A
dobry
bardzo dobry
doskonały
od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
kulkowe, baryłkowe
- antystatyczne, niebrudzące, szare
(-AS)
- koło napędowe z wpustem w piaście
(patrz seria GTHN)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+40 °C
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 10 km/h
ALST
80–300 mm
200–1 150 kg
wysokiej jakości elastomer
poliuretanowy Blickle Softhane®,
kolor zielony
do
opisu materiałuodlew aluminiowy, kolor srebrnoszary
bieżnik odlewany
75 Shore A
bardzo dobry
bardzo dobry
bardzo dobry
od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
kulkowe
- antystatyczne, niebrudzące, szare
(-AS)
- bardzo zaokrąglony bieżnik (-CO)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+40 °C
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 10 km/h
GST
125–400 mm
450–3 000 kg
wysokiej jakości elastomer
poliuretanowy Blickle Softhane®, kolor
zielony
do
opisu materiałusurowe żeliwo szare, ze smarowniczką
dla kół od Ø 160 mm, lakierowana,
kolor srebrny
bieżnik odlewany
75 Shore A
bardzo dobry
bardzo dobry
bardzo dobry
od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
kulkowe
- antystatyczne, niebrudzące, szare
(-AS)
- koło napędowe z wpustem w piaście
(patrz seria GSTN)
- koło mocowane na piaście (patrz
seria GSTA)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+40 °C
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 10 km/h
ALB
100–250 mm
400–1 250 kg
wysokiej jakości elastomer
poliuretanowy Blickle Besthane®, kolor
brązowy
do
opisu materiałuodlew aluminiowy, kolor srebrnoszary
bieżnik odlewany
92 Shore A
dobry
doskonały
doskonały
od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
kulkowe
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+40 °C
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 16 km/h
VSB
80 mm
500 kg
wysokiej jakości elastomer
poliuretanowy Blickle Besthane®, kolor
brązowy
do
opisu materiałustal
bieżnik odlewany
92 Shore A
dobry
doskonały
doskonały
od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
kulkowe
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+40 °C
GB
100–1 000 mm
450–30 000 kg
wysokiej jakości elastomer
poliuretanowy Blickle Besthane®, kolor
brązowy
do
opisu materiałusurowe żeliwo szare, ze smarowniczką
dla kół od Ø 150 mm, lakierowana,
kolor srebrny
bieżnik odlewany
92 Shore A
dobry
doskonały
doskonały
od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
kulkowe, baryłkowe
- przewodzące elektrycznie, niebrudzące
(-ELS)
- tarcze kół z poliamidu odlewanego,
odporne na hydrolizę (patrz seria
GSPOB)
- koło napędowe z wpustem w piaście
(patrz seria GBN)
- koło mocowane na piaście (patrz
seria GBA)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+40 °C
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 16 km/h
POBS
80–200 mm
140–500 kg
wysokiej jakości elastomer
poliuretanowy Blickle Besthane® Soft,
kolor niebieski
do
opisu materiałuwysokiej jakości poliamid 6, odporny
na uderzenia, kolor czarny
bieżnik odlewany
75 Shore A
bardzo dobry
doskonały
bardzo dobry
od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
kulkowe (C), kulkowe (CC)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+35 °C
- koła z łożyskiem kulkowym
(C) i łożyskiem kulkowym (CC)
standardowo z wbudowaną osłoną
przeciwwłóknową z tworzywa
sztucznego
ALBS
80–300 mm
200–1 150 kg
wysokiej jakości elastomer
poliuretanowy Blickle Besthane® Soft,
kolor niebieski
do
opisu materiału odlew aluminiowy, kolor srebrnoszary
bieżnik odlewany
75 Shore A
bardzo dobry
doskonały
bardzo dobry
od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
kulkowe
- tarcza koła z poliamidu, odporna na
hydrolizę (patrz seria POBS)
- bardzo zaokrąglony bieżnik (-CO)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+40 °C
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 16 km/h
GVU
100–400 mm
450–3 000 kg
wysokiej jakości elastomer
poliuretanowy Vulkollan®, kolor
naturalny
do
opisu materiałusurowe żeliwo szare, ze smarowniczką
dla kół od Ø 150 mm, lakierowana,
kolor srebrny
bieżnik odlewany
92 Shore A
dobry
bardzo dobry
doskonały
od -20 °C do +70 °C, krótkotrwale do +90 °C
kulkowe
- koło napędowe z wpustem w piaście
(patrz seria GVUN)
- koło mocowane na piaście (patrz
seria GVUA)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+40 °C
- przy obniżonej nośności dopuszczalne
są wyższe prędkości,
maksymalnie do 16 km/h
PPN
60–200 mm
80–450 kg
wysokiej jakości polipropylen, odporny
na uderzenia, kolor naturalny biały
do
opisu materiałuwysokiej jakości polipropylen, odporny
na uderzenia, kolor naturalny biały
60 Shore D
zadowalający
bardzo dobry
zadowalający
od -20 °C do +60 °C
ślizgowe, igiełkowe
- łożysko igiełkowe ze stali
nierdzewnej (-XR)
- przewodzące elektrycznie (seria PP-EL)
- osłona przeciwwłóknowa (-FA)
- kolor czarny (patrz seria PP)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+30 °C
PP
60–200 mm
80–450 kg
wysokiej jakości polipropylen, odporny
na uderzenia, kolor czarny
do
opisu materiałuwysokiej jakości polipropylen, odporny
na uderzenia, kolor czarny
60 Shore D
zadowalający
bardzo dobry
zadowalający
od -20 °C do +60 °C
ślizgowe, igiełkowe, kulkowe (C), kulkowe
- przewodzące elektrycznie, czarne
(-EL)
- łożysko igiełkowe ze stali
nierdzewnej (-XR)
- osłona przeciwwłóknowa (-FA)
- naturalny kolor biały (patrz seria PPN)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+30 °C
- koła z łożyskiem kulkowym (C)
standardowo z wbudowaną osłoną
przeciwwłóknową z tworzywa
sztucznego
POW
100–125 mm
200–220 kg
wysokiej jakości poliamid 6, odporny
na uderzenia, kolor biały
do
opisu materiałuwysokiej jakości poliamid 6, odporny
na uderzenia, kolor biały
wysokoelastyczna poduszka pośrednia
z elastycznej pełnej gumy, w kolorze
czerwonym
wysokoelastyczna poduszka pośrednia osadzona metodą wtryskową
70 Shore D
zadowalający
bardzo dobry
dobry
od -20 °C do +80 °C
kulkowe (C)
- osłona przeciwwłóknowa z uszczelnieniem
łożyska kulkowego (-KFD)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+35 °C
- dobre tłumienie hałasu, amortyzuje
uderzenia i wstrząsy
- standardowo z wbudowaną osłoną
przeciwwłóknową z tworzywa
sztucznego
- koło o konstrukcji typu sandwich
PO
50–300 mm
75–1 500 kg
wysokiej jakości poliamid 6, odporny
na uderzenia, kolor naturalny biały
do
opisu materiałuwysokiej jakości poliamid 6, odporny
na uderzenia, kolor naturalny biały
70 Shore D
zadowalający
doskonały
dobry
od -20 °C do +80 °C
ślizgowe, igiełkowe, kulkowe (C), kulkowe
- przewodzące elektrycznie,
niebrudzące, szare (-ELS)
- łożysko igiełkowe ze stali
nierdzewnej (-XR)
- łożysko kulkowe ze stali
nierdzewnej (-XK)
- łożysko kulkowe ze stali
nierdzewnej i osłona przeciwwłóknowa
(-XKA)
- smarowniczka (-NI)
- kolor niebieski, niebrudzący (C5017)
- osłona przeciwwłóknowa (-FA)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+35 °C
- koła z łożyskiem kulkowym (C)
standardowo z wbudowaną osłoną
przeciwwłóknową z tworzywa
sztucznego
SPO
75–250 mm
300–2 000 kg
wysokiej jakości poliamid 6, odporny
na uderzenia, wyjątkowo wytrzymała
wersja do bardzo dużych obciążeń,
kolor naturalny biały
do
opisu materiałuwysokiej jakości poliamid 6, odporny
na uderzenia, kolor naturalny biały
70 Shore D
zadowalający
doskonały
dobry
od -20 °C do +80 °C
ślizgowe, kulkowe
- łożysko kulkowe ze stali
nierdzewnej (-XK)
- smarowniczka (-NI)
- osłona przeciwwłóknowa (-FA)
- nośność ulega obniżeniu przy
temperaturze otoczenia powyżej
+35 °C