Success Story - GTH-AS

GTH 182/25K-AS do transportu wewnętrznego z wykorzystaniem wózków kolejkowanych

Success-Story-26-Customer

Klient

Klient jest firmą działającą w branży wózków przemysłowych, magazynowych i technologii przepływu materiałów.

Trennlinie 

Wyzwanie

Success-Story-26-Challenge

Koła do dużych obciążeń są stosowane w wózkach typu E-frame do transportu ładunków. Wózki te są podłączane do jednostki napędzającej tworząc kolejkę. W tym systemie transportu kierowca może dołożyć ładunek, na przykład paletę lub kontener rolkowy do wózka E-frame na poziomie podłoża (bez unoszenia). Podczas jazdy jednostka z ładunkiem zostaje uniesiona do max. 62 milimetrów za pomocą elektrohydraulicznego podnośnika, który jest aktywowany za pomocą dźwigni nożnej. Z tego powodu tylko zestawy kołowe wózka E-frame mają kontakt z podłożem. W miejscu docelowym pracownik może wysunąć automatycznie obniżający się ładunek z wózka kolejkowanego, przesunąć do stanowiska pracy, a w zamian umieścić pusty nośnik ładunku. Wózek E-frame może przenieść ładunek do 1200 kg. Dla każdego wózka potrzebne są 2 koła do dużych obciążeń. W zależności od jednostki napędzającej i obciążenia na wózki, prędkość jazdy może wynosić do 15 km/h. Koła do dużych obciążeń muszą spełniać specjalne wymagania: *Duża nośność *Możliwość pracy z jedynie krótkimi przerwami (niemal ciągła praca) *Łatwobieżny i tłumiący bieżnik *Możliwe wyższe prędkości pracy *Z powodu wymagania co do długiego czasu na pracy opór ruszania i toczenia musi być zredukowany *Wymagana wysoka niezawodność *Ochrona pracowników przed wyładowaniami elektrostatycznymi podczas dotknięcia konstrukcji wózka kolejkowanego

Trennlinie  Success-Story-26-Solution

Nasze rozwiązanie

Koła z bieżnikiem z poliuretanu sprawdziły się wielokrotnie jako najlepsza opcja w intralogistyce. Z tego powodu antystatyczna wersja koła GTH z bieżnikiem z poliuretanu Blickle Extrathane® i wytrzymałą żeliwną tarczą koła jest idealna do tego zastosowania. Cechy koła GTH 182/25K-AS są idealnie dostosowane do wymagań z powodu zastosowania w intralogistyce: Opór toczenia: *Niski opór toczenia z powodu dużej elastyczności powrotnej bieżnika z poliuretanu Blickle Extrathane® *Nośność: Materiał bieżnika ma wysoką siłę kompresji i dlatego stosunkowo wysoką nośność. *Wersja antystatyczna: Rozładowanie ładunków elektrostatycznych poprzez uziemienie do podłoża poprzez przewodzący bieżnik gwarantuje, że pracownicy są chronieni przeciwko wyładowaniom elektrostatycznym. Przewodnictwo zostaje osiągnięte przez dodatek soli przewodzącej do prepolimeru.

Zalety produktu i informacje techniczne o GTH 182/25K-AS:

• Wytrzymała masywna tarcza koła wykonana z żeliwa *Bieżnik z poliuretanu Blickle Extrathane®
• Niski opór toczenia dzięki wysokiej elastyczności powrotnej
• Wysoka nośność do 1100 kg na koło
• Wersja antystatyczna zapobiega niebezpieczeństwu wyładowań elektrostatycznych