Do stosowania w trybie ciągnięcia: ErgoMove® 2000T

System rekuperacji i zwalnianie awaryjne

Rekuperacja akumulatora w trybie ciągnięcia

Wersja ErgoMove® 2000T nadaje się do ciągnięcia z prędkością do 16 km/h. Kolejną zaletą jest to, że akumulator ładuje się w trybie ciągnięcia dzięki systemowi rekuperacji. Regularne użytkowanie i pokonywanie wystarczających odległości pozwala ograniczyć ładowanie akumulatora do minimum.

Elektromechaniczny system blokujący musi być zwolniony w trybie ciągnięcia, co pozwoli uniknąć uszkodzenia zestawów kołowych z napędem elektrycznym. W tym celu system ErgoMove® 2000T wyposażono w zwalnianie awaryjne blokady.

Podczas montażu zestawu blokada musi zostać połączona ze zwalnianiem awaryjnym.

 
  Krzywka (ścieżka = 12 mm)*
 
  Trzpień
 
  Sprężyna
 
  Cięgna Bowdena do blokad*
 
  Zestaw śrub do osłony cięgna Bowdena, średnica zewnętrzna 3 mm
 
  Przełącznik sprzęgła elektrycznego

* Krzywka i cięgna Bowdena nie są objęte zakresem dostawy. Krzywka musi być zainstalowana na dyszlu w taki sposób, by zwalnianie awaryjne było aktywowane w położeniu podniesionym.

Działanie zwalniania awaryjnego

Przy mocowaniu do wózka dyszel wózka jest opuszczany. Krzywka przymocowana do dyszla wózka porusza trzpień zwalniania awaryjnego. Powoduje to mechaniczne zwolnienie blokady. W trybie ciągnięcia sterowanie jest aktywowane przy użyciu przełącznika sprzęgła elektrycznego.

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych produktach ErgoMove® lub umówić się na prezentację?

Możesz zadzwonić do naszych specjalistów ErgoMove® pod numer +48 695765061 lub wysłać wiadomość e-mail na adres ergomove@promag.pl.