Nowy ErgoMove: Moving everything. Anywhere.

Wywiad z Kierownikiem Departamentu

Niezależny departament ErgoMove został utworzony trzy lata temu i od tego czasu jest odpowiedzialny za całą gamę produktów Blickle z napędem elektrycznym. Aby optymalnie przygotować się na przyszłość, dla produktów ErgoMove opracowano nową tożsamość marki. W tym wywiadzie, Martin Wiest, Kierownik Departamentu, pozwala nam zagłębić się w historię rozwoju marki ErgoMove.

Jak był powód opracowania nowej identyfikacji marki?

Martin Wiest: W ostatnich latach departament ErgoMove rozwinął sie od poziomu małego start-upu do odnoszącej sukcesy jednostki biznesowej w ramach struktur Blickle Group. Nowa tożsamość ma na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki ErgoMove i lepiej odzwierciedla jej cele strategiczne.

Jak powstało hasło "Moving everything. Anywhere"?

Martin Wiest: Innowacyjne systemy napędowe ErgoMove stworzyły kompletnie nowy segment rynku i zrewolucjonizował część świata pracy. Nowe hasło powinno jasno i zwięźle przekazywać główne przesłanie. Naszą misją jest ułatwianie działań pracownikom, niezależnie od tego, co muszą ręcznie przenosić i niezależnie od tego, gdzie pracują. Innymi słowy "Moving everything. Anywhere".

Co poza nowym designem jest nowego w produktach ErgoMove?

Martin Wiest: Zmieniło się wiele rzeczy: Niedawno wydana broszura ErgoMove obejmuje wszystkie serie produktów i daje naszym klientom szczegółowy wgląd w, różne koncepcje sterowania, napędu, wyposażenie dodatkowe i różne obszary zastosowań. Pracujemy również nad nową stroną internetową, która będzie zawierała znacznie więcej informacji produktowych. Co ważne, oferta rozwiązań ErgoMove została znacznie poszerzona w trakcie ostatnich dwóch lat. Oprócz jeszcze bardziej kompaktowych i mocniejszych zestawów kołowych napędowych, wiele wydarzyło się również w obszarze koncepcji obsługi. Obecnie dostępne rozwiązania to zoptymalizowany interfejs człowiek-maszyna dla każdego zastosowania, od prostych kompaktowych manetek obrotowych poprzez kokpity z czujnikami nacisku po inteligentne rozwiązania zdalne.

Czy dystrybucja ErgoMove jest ograniczona do krajów niemieckojęzycznych?Martin Wiest

Martin Wiest: Mój zespół jest szczególnie dumny z faktu, że w krótkim czasie zorganizowaliśmy międzynarodową sieć sprzedaży i serwisu produktów ErgoMove. Było to możliwe, ponieważ Blickle posiada bardzo gęstą sieć specjalistycznych doradców na pięciu kontynentach. Produkty ErgoMove są obecnie dostępne w ponad 25 krajach Europy i Ameryki Północnej. Ważne było dla nas, aby nasi klienci mieli również dostęp do sprawdzonego serwisu posprzedażowego.

Jakie sa plany odnośnie marki ErgoMove na najbliższą przyszłość?

Martin Wiest: Wiele udanych projektów ostatnich lat pokazało, że ErgoMove znajduje zastosowanie niemal we wszystkich gałęziach przemysłu, od motoryzacji, poprzez przemysł chemiczny, po sektor farmaceutyczny i szeroko pojętą intralogistykę. Chcemy systematycznie docierać do wszystkich branż, aby ułatwić ludziom pracę, a firmom pomóc w uproszczeniu procesów logistycznych i obniżeniu kosztów. Jednocześnie chcemy kontynuować wdrażanie specjalnych rozwiązań z naszym wysoce zmotywowanym zespołem, nadal intensywnie inwestując w rozwój produktów, zwiększanie mocy produkcyjnych i międzynarodową organizację usług.

„Naszą misją jest ułatwianie pracy fizycznej, niezależnie od rodzaju przemieszczanego ładunku czy stanowiska pracy. Moving everything. Anywhere.“