Badanie satysfakcji klientów Blickle 2024

Cenne informacje zwrotne i zaangażowanie społeczne

„Miarą sukcesu naszej pracy jest zadowolenie naszych klientów. Dla nas w Blickle zadowoleni klienci są punktem odniesienia dla naszych wyników, a jednocześnie zachętą do ciągłego rozwoju” - podkreśla dr Sarah Blickle-Fenner, dyrektor zarządzająca Blickle Räder+Rollen GmbH u. Co. KG. Z tego powodu w tym roku ponownie przeprowadzono badanie na szeroką skalę, w celu uzyskania reprezentatywnych i wiarygodnych wyników dotyczących zadowolenia klientów.

Kwestionariusz z 10 pytaniami na różne tematy został wysłany pod koniec października do klientów w 19 krajach. W ankiecie wzięło udział ponad 2000 klientów z Europy, Ameryki Północnej i Azji, co oznacza wyjątkowo wysoki poziom uczestnictwa. Co szczególnie nas cieszy ogólna ocena wynosi średnio 1,7 w skali od 1 (bardzo dobra) do 6 (niezadowalająca). Pokazuje to, że wysokie standardy Blickle, na przykład w zakresie specjalistycznego doradztwa, dostępności produktów i jakości „Made in Germany”, są nadal doceniane.

Wyjątkowa jakość produktów i nowa inicjatywa społeczna

Wyniki ankiety po raz kolejny podkreślają jakość i niezawodność produktów „Made in Germany”: 97,1 procent klientów ocenia jakość produktów jako bardzo dobrą lub dobrą. Strona internetowa/sklep internetowy, fachowe doradztwo i szybkie przetwarzanie zapytań również uzyskały najwyższe oceny.

Szczególną atrakcją w tym roku była nowa inicjatywa społeczna. Firma Blickle przekazała 2 euro na rzecz UNICEF za każdego uczestnika badania. Dzięki ponad 2000 odpowiedzi zebrano znaczną kwotę, która przyniesie korzyści potrzebującym dzieciom na całym świecie. „Zaangażowanie naszych klientów nie tylko pokazuje ich zaufanie do Blickle, ale także wspiera szczytny cel - jesteśmy z tego szczególnie dumni” - wyjaśnia dr Sarah Blickle-Fenner. „Chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy wzięli udział w ankiecie, za ich cenne opinie i wsparcie. Wyniki pomagają nam zidentyfikować obszary do poprawy i stale optymalizować nasze usługi”.