Blickle Badanie satysfakcji klienta 2022 r.
Najwyższe noty dla Blickle
"Sukces naszej pracy mierzymy zadowoleniem naszych klientów. Zadowoleni klienci są dla nas w Blickle czynnikiem decydującym i stale motywującym", podkreśla Reinhold Blickle, partner zarządzający Blickle Räder+Rollen GmbH u. Co. KG. Z tego powodu Blickle regularnie przeprowadza badania satysfakcji klientów, aby uzyskać reprezentatywne i wiarygodne wyniki w tym obszarze. Klienci z 17 krajów Europy, Ameryki Północnej i Chin otrzymali w połowie czerwca ankietę zawierającą 22 pytania na różne tematy. Wskaźnik uczestnictwa wyniósł ponad 20 proc. wśród badanych firm. Cieszy fakt, że ocena jest ponownie bardzo dobra we wszystkich krajach uczestniczących, pomimo trudnych warunków prowadzenia działalności w tym roku.
Ogólna ocena dostawcy to średnia 1,66 w skali od 1 (bardzo dobry) do 6 (niezadowalający). To pokazuje, iż standardy Blickle (fachowe doradztwo, dostępność produktów, międzynarodowa obecność w sieci) są gwarantowane na całym świecie, a klienci doceniają produkty Blickle "Made in Germany". Kolejnym pozytywnym aspektem jest fakt, że 22,35 procent klientów stwierdza, że ich zadowolenie z Blickle wzrosło w ciągu ostatnich dwóch lat, a pogorszenie widzi tylko 2,49 proc. Informacje zwrotne od klientów są zawsze cenne, zwłaszcza jako źródło ważnych wskazówek dotyczących potencjalnych ulepszeń. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że 95,8 proc. klientów oceniło jakość produktu jako bardzo dobrą lub dobrą. Blickle otrzymał również najwyższe noty w kategoriach: czas dostawy/ niezawodność dostawy, profesjonalne doradztwo pracowników biurowych i terenowych, strona internetowa/sklep internetowy oraz szybka realizacja zapytań.
"Dla nas wyniki badania są potwierdzeniem, że nadzwyczajne wysiłki podjęte w czasie pandemii Covid-19 oraz zmieniającego się otoczenia biznesowego są pozytywnie oceniane. W tegorocznym badaniu otrzymaliśmy wiele bardzo korzystnych informacji zwrotnych - jesteśmy za to bardzo wdzięczni. Ten feedback napawa nas dumą i pokazuje, że jesteśmy na dobrej drodze. Chcielibyśmy serdecznie podziękować za liczne uczestnictwo i szczere oceny" - kontynuuje Reinhold Blickle.
Ogólna ocena dostawcy to średnia 1,66 w skali od 1 (bardzo dobry) do 6 (niezadowalający). To pokazuje, iż standardy Blickle (fachowe doradztwo, dostępność produktów, międzynarodowa obecność w sieci) są gwarantowane na całym świecie, a klienci doceniają produkty Blickle "Made in Germany". Kolejnym pozytywnym aspektem jest fakt, że 22,35 procent klientów stwierdza, że ich zadowolenie z Blickle wzrosło w ciągu ostatnich dwóch lat, a pogorszenie widzi tylko 2,49 proc. Informacje zwrotne od klientów są zawsze cenne, zwłaszcza jako źródło ważnych wskazówek dotyczących potencjalnych ulepszeń. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że 95,8 proc. klientów oceniło jakość produktu jako bardzo dobrą lub dobrą. Blickle otrzymał również najwyższe noty w kategoriach: czas dostawy/ niezawodność dostawy, profesjonalne doradztwo pracowników biurowych i terenowych, strona internetowa/sklep internetowy oraz szybka realizacja zapytań.
"Dla nas wyniki badania są potwierdzeniem, że nadzwyczajne wysiłki podjęte w czasie pandemii Covid-19 oraz zmieniającego się otoczenia biznesowego są pozytywnie oceniane. W tegorocznym badaniu otrzymaliśmy wiele bardzo korzystnych informacji zwrotnych - jesteśmy za to bardzo wdzięczni. Ten feedback napawa nas dumą i pokazuje, że jesteśmy na dobrej drodze. Chcielibyśmy serdecznie podziękować za liczne uczestnictwo i szczere oceny" - kontynuuje Reinhold Blickle.